ກົດເລືອກອ່ານແຕ່ລະໝວດໝູ່

แสดงเพิ่มเติม

ຜູ້ນຳແບບໃດທີ່ໃຜກໍ່ຕ້ອງການ

ຜູ້ນຳແບບໃດທີ່ໃຜກໍ່ຕ້ອງການ  

ໂດຍ: ປັນຍາສັກ ແສງອ່ອນແກ້ວ

http://panyasack.blogspot.com

    

    ປັດຈຸບັນເມື່ອເວົ້າເຖິງຄວາມເປັນຜູ້ນຳ, ບໍ່ວ່າຈະເປັນອົງການພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນແລ້ວ ການພັດທະນາອົງກອນໃຫ້ປະສົບຄວາມສຳເລັດໄດ້ນັ້ນ ຈຳເປັນຕ້ອງມີບຸກຄະລາກອນຜູ້ນຳທີ່ມີປະສິດທິພາບ ແລະການຮ່ວມແຮງຮ່ວມໃຈຂອງພະນັກງານທີ່ເຕັມໄປດ້ວຍຄວາມກະຕື້ລືລົ້ນໃນການປະຕິບັດງານທີ່ໄດ້ຮັບມອບໝາຍຈາກອົງກອນ ຫຼື ຜູ້ບັງຄັບບັນຊາ.

    ແນວໃດກໍຕາມ ການປະຕິບັດວຽກງານຕົວຈິງນັ້ນ ສິ່ງທີ່ເປັນແຮງຜັກດັນທີກໍ່ໃຫ້ເກີດແຮງຈູງໃຈ ຫຼື ແຮງກະຕຸ້ນໃນການເຮັດວຽກນັ້ນ ບົດບາດສຳຄັນໜື່ງແມ່ນມາຈາກຜູ້ນຳ ຫຼື ຜູ້ບໍລິຫານນັ້ນເອງ.

    ເຊິ່ງມີຫຼາຍໜ່ວຍງານທີມີຄວາມຕ້ອງການບຸກຄະລາກອນຜູ້ນຳທີ່ມີປະສິດທິພາບ ເພື່ອນຳພາອົງກອນໄປສູ່ຄວາມສຳເລັດຕາມເປົ້າໜາຍ ແຕ່ສິ່ງທີ່ທ້າທາຍໃນສັງຄົມປັດຈຸບັນພາຍໃຕ້ກາຍປ່ຽນແປງ, ພາຍໃຕ້ສະພາບແວດລ້ອມ, ລະບົບ, ຮູບແບບປະເພນີທາງສັງຄົມ ການຍອມຮັບບຸກຄະລາກອນຜູ້ນຳຈຶ່ງເປັນປັດໄຈຫຼັກໜື່ງທີ່ສາມາດຊ່ວຍກະຕຸ້ນສ້າງແຮງຈູງໃຈຈາກເພື່ອນຮ່ວມງານກໍ່ຄືພະນັກງານຜູ້ຢູ່ໃຕ້ບັງຄັບບັນຊາ.

    ແລ້ວຜູ້ນຳແບບໃດທີ່ພະນັກງານຕ້ອງການ? ເປັນເລື່ອງຍາກພໍສົມຄວນທີ່ຕ້ອງກຳນົດຮູບແບບຜູ້ນຳຢ່າງຊັດເຈນ ເພາະຄວາມສຳເລັດຂອງຜູ້ນຳໃນສະຖານະການໜື່ງອາດຈະບໍ່ປະສົບຜົນສຳເລັດໃນສະຖານະການອື່ນທີ່ແຕກຕ່າງໄປ ຫຼື ສາມາດເວົ້າໄດ້ວ່າລັກສະນະຂອງຜູ້ນຳທີ່ປະສົບຜົນສຳເລັດນັ້ນບໍ່ມີລັກສະນະຮູບແບບຕາຍຕົວ.

    ໃນມູມມອງຂອງຜູ້ຂຽນເຫັນວ່າ ເມື່ອກ້າວສູ່ບຸກຄະລາກອນຜູ້ນຳແລ້ວ ຢ່າງໜ້ອຍກໍ່ເປັນການຍົກລະດັບຄວາມຮັບຜິດຊອບທີ່ສູງຂື້ນ, ສິ່ງໜື່ງທີ່ຕ້ອງຄຳນຶງເຖິງຄືເຮົາຈະເປັນຜູ້ນຳອົງກອນທີ່ຖືກຍອມຮັບຈາກພະນັກງານນັ້ນໄດ້ແນວໃດ? ເພາະຢ່າງໜ້ອຍທີ່ສຸດກໍ່ເປັນມາດຕະຖານວັດແທກເຖິງຄຸນນະພາບຂອງຜູ້ນຳນັ້ນ.

    ດັ່ງນັ້ນ, ໃນບົດຄວາມນີ້ຕ້ອງການສະແດງໃຫ້ເຫັນເຖິງແນວທາງທີ່ຜູ້ນຳຄວນປະຕິບັດເພື່ຶອຊ່ວຍໃຫ້ຜູ້ນຳ ແລະ ຜູ້ບໍລິຫານເກີດການຍອມຮັບຈາກຜູ້ຢູ່ໃຕ້ບັງຄັບບັນຊາ ໂດຍຜູ້ນຳຄວນຈະຕ້ອງມີຄວາມ ຮອບຮູ້,ໃສ່ໃຈ ແລະໄຖ່ຖາມ ເຊັ່ນ:

👉 ຮອບຮູ້

     - ຮອບຮູ້ໃນວຽກງານທີ່ຊີ້ນຳ-ນຳພາຢູ່.

     - ຮອບຮູ້ຫຼັກການສ້າງມະນຸດສຳພັນ.

     - ຮອບຮູ້ການນຳໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີ.

👉 ໃສ່ໃຈ 

       - ໃສ່ໃຈໃນຕິດຕາມການປະຕິບັດວຽກງານຢ່າງສະໝໍ່າສະເໝີ.
      -ໃສ່ໃຈພັດທະນາຕົນເອງແລະພັດທະນາພະນັກງານໃຫ້ທັນກັບສະພາບການປ່ຽນແປງ.
      -ໃສ່ໃຈສະຫວັດດີການເພື່ຶອສ້າງແຮງຈູງໃຈ ແລະ ຄວາມໝັ້ນຄົງໃຫ້ແກ່ພະນັກງານ.
      -ໃສ່ໃຈກັບຜົນງານທີ່ໂດດເດັ່ນຂອງພະນັກງານເພື່ອປະຕິບັດການຍ້ອງຍໍຊົມເຊີຍ.
      -ໃສ່ໃຈການແກ້ບັນຫາ, ຕັດສິນບັນຫາດ້ວຍເຫດຜົນ ແລະອາລົມທີ່ໝັ້ນຄົງ.

 👉ໄຖ່ຖາມ

     -ໄຖ່ຖາມຂໍ້ສະດວກ,ຂໍ້ຍຸ້ງຍາກໃນການປະຕິບັດວຽກງານຂອງພະນັກງານຢູ່ຕະຫຼອດເວລາ.

    -ໄຖ່ຖາມສະພາບຄວາມເປັນຢູ່, ຫ່ວງໃຍທຸກສຸກຂອງພະນັກງານ ເພື່ອຫາແນວທາງຊ່ວຍແບ່ງເບົາ ແລະ ຊ່ວຍເຫຼືອ.

    -ໄຖ່ຖາມຄວາມຄິດເຫັນຂໍ້ສະເໜີຂອງພະນັກງານດ້ວຍທ່າທາງທີເປັນມິດ ແລະ ມີທັດສະນະຄະດີທີເປັນກາງ.

       

 “ ການຍ່ອມຮັບຜູ້ນຳເກີດຈາກຄວາມເຊື່ອໝັ້ນ, ສັດທາ ແລະ ຈົນກາຍເປັນຄວາມປາດຖານາຂອງພະນັກງານທຸກຄົນ

 



















ความคิดเห็น