ກົດເລືອກອ່ານແຕ່ລະໝວດໝູ່

แสดงเพิ่มเติม

ແຜນກໍານົດການປະເມີນວິຊາພາວະຜູ້ນຳ

ວິຊາ ພາວະຜູ້ນຳ
ໂດຍ: ປັນຍາສັກ ແສງອ່ອນແກ້ວ




 ແຜນກໍານົດການປະເມີນວິຊາພາວະຜູ້ນຳ
Test Specification Planning of Leadership


ໝາຍເຫດ:

-       ນັກສຶກສາຈະຕ້ອງເຂົ້າຮ່ວມຫ້ອງຮຽນຢ່າງໜ້ອຍ 80 % ຂອງຈໍານວນຊົ່ວໂມງທັງໝົດ(ຂາດຮຽນບໍ່ເກີນ 20 %).

-       ຖາມສອບເສັງກາງພາກຮຽນ ປະກອບມີ 2 ສ່ວນ ຄື: Q1 ປາລະໄນ ແລະ Q2 ອັດຕະໄນ (ຄະແນນ 20 %).

-       ຖາມສອບເສັງທ້າຍພາກຮຽນ ປະກອບມີ 2 ສ່ວນ ຄື: Q1 ປາລະໄນ ແລະ Q2 ອັດຕະໄນ (ຄະແນນ 60%).

 

ອາທິດ

ແຜນການ

ຫົວຂໍ້ການສອນ

ຄາດໝາຍຜົນການຮຽນບົດສອນ

(LLOs)

ຄາດໝາຍຜົນ

ການຮຽນລາຍວິຊາ

(CLOs)

ການຂຶ້ນ

ຫ້ອງ

ກິດຈະກໍາ

ໃນຫ້ອງ

ສອບເສັງ ກາງພາກ

ສອບເສັງທ້າຍພາກຮຽນ

ຄະແນນເປັນ %

10%

10%

20%

60%

ຄະແນນ

10

ຄະແນນ

10

ຄະແນນ

20

ຄະແນນ

 

1

ບົດທີ1 :

ຄວາມຮູ້ພື້ນຖານກ່ຽວກັບພາວະຜູ່ນຳ

1. ຄວາມໝາຍຂອງພາວະຜູ້ນຳ

2.ບົດບາດຂອງພາວະຜູ້ນຳ

3. ຄວາມແຕກຕ່າງລະຫວ່າງຜູ້ນຳ ແລະ ຜູ້ບໍລິຫານ

LLO1: ນຳໃຊ້ຫຼັກການຂອງຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານໃນອົງກອນໄດ້

CLO2: ນຳໃຊ້ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆ ເພື່ອພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານການປົກຄອງ ແລະ ການບໍລິຫານລັດ

 

ກວດກາ

ລາຍຊື່

 

 

 

LLO2: ຈຳແນກໄດ້ລະຫວ່າງບົດບາດຄວາມເປັນຜູ້ນຳ ແລະ ຜູ້ບໍລິຫານ

CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ

 

 

 

 

 

Q1

ປາລະໄນ

 

2

ບົດທີ 1: (ຕໍ່)

ຄວາມຮູ້ພື້ນຖານກ່ຽວກັບພາວະຜູ່ນຳ

 

4.ຂະບວນ ແລະ ອົງປະກອບການຂອງພາວະຜູ້ນຳ

5.ຮູບແບບ ຫຼື ປະເພດຂອງຜູ້ນຳ

 

LLO1: ນຳໃຊ້ຫຼັກການຂອງຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານໃນອົງກອນໄດ້

CLO2: ນຳໃຊ້ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆ ເພື່ອພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານການປົກຄອງ ແລະ ການບໍລິຫານລັດ

ກວດກາ

ລາຍຊື່

 

Q1

ປາລະໄນ

Q1

ປາລະໄນ

 

LLO3: ຈຳແນກໄດ້ຄວາມເປັນຜູ້ນຳອົງກອນໃນແຕ່ລະແບບ

CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ

 

 

 

3

ບົດທີ2

ທິດສະດີກ່ຽວກັບພາວະຜູ່ນຳ

 

1. ການສຶກສາຜູ້ນຳທາງດ້ານຄຸນລັກສະນະ

2.ການສຶກສາພາວະຜູ້ນຳທາງດ້ານພຶດຕິກຳ

1.LLO1: ວິເຄາະທິດສະດີຄວາມເປັນຜູ້ນຳໃນແຕ່ລະແບບໄດ້

CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ

ກວດກາ

ລາຍຊື່

 

Q1

ປາລະໄນ

 

4

ບົດທີ2 (ຕໍ່)

ທິດສະດີກ່ຽວກັບພາວະຜູ່ນຳ

 

3.ການສຶກສາຜູ້ນຳທາງດ້ານສະຖານະການ

4.ແນວຄິດຜູ່ນຳຊັ້ນຍອດທີ່ມີຊື່ສຽງໃນໂລກ

LLO1: ວິເຄາະທິດສະດີຄວາມເປັນຜູ້ນຳໃນແຕ່ລະແບບໄດ້

CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ

ກວດກາ

ລາຍຊື່

 

 

Q1

ປາລະໄນ

LLO2:ປັບໃຊ້ຫຼັກການຄວາມເປັນຜູ້ນຳ ໃນແຕ່ລະຮູບແບບໃຫ້ເຂົ້າກັບແຕ່ລະສະຖານະການໄດ້

CLO2: ນຳໃຊ້ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆ ເພື່ອພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານການປົກຄອງ ແລະ ການບໍລິຫານລັດ

 

Q2

ອັດຕະໄນ

 

5

ບົດທີ3

ການພັດທະນາພາວະຜູ່ນຳ

 

1.ການສຶກສາຕົນເອງ

2.ການສຶກສາຜູ້ອື່ນ

3.ການພັດທະນາຕົນເອງ

LLO1:ປ່ຽນແປງພຶດຕິກຳເປັນຜູ້ນຳໃນອົງກອນໄດ້

CLO3: ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການທັ້ງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ

ກວດກາ

ລາຍຊື່

 

Q1

ປາລະໄນ

 

6

ບົດທີ3 (ຕໍ່)

ການພັດທະນາພາວະຜູ່ນຳ

 

4.ການພັດທະນາຕົນເອງ

5.ການພັດທະນາທັກສະພາວະຜູ່ນຳ

LLO1:ປ່ຽນແປງພຶດຕິກຳເປັນຜູ້ນຳໃນອົງກອນໄດ້

CLO3: ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການທັ້ງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ

ກວດກາ

ລາຍຊື່

 

 

 

LLO2: ນຳໃຊ້ທັກສະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າ ໃນການປະຕິບັດວຽກງານໄດ້

CLO3: ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການທັ້ງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ

 

Q1

ປາລະໄນ

 

7

ບົດທີ4

ການສ້າງແຮງຈູງໃຈສຳລັບຜູ່ນຳ

 

1.ຄວາມໝາຍຂອງການສ້າງແຫ່ງຈູງໃຈ

2.ຄວາມສຳຄັນຂອງການສ້າງແຫ່ງຈູງໃຈ

3.ລັກສະນະຂອງແຮງຈູງໃຈ

LLO1:ວິເຄາະໄດ້ເຖິງສະພາບແຮງຈູງໃຈຂອງບຸກຄະລາກອນໃນອົງການໄດ້

CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ

 

 

 

 

 

ກວດກາ

ລາຍຊື່

 

 

 

8

ບົດທີ4 (ຕໍ່)

ການສ້າງແຮງຈູງໃຈສຳລັບຜູ່ນຳ

 

4.ທີ່ມາຂອງແຮງຈູງໃຈ

5.ອົງປະກອບທີ່ກໍ່ໃຫ້ເກີດແຮງຈູງໃຈ

6.ປະເພດຂອງແຮງຈູງໃຈ

LLO1:ວິເຄາະໄດ້ເຖິງສະພາບແຮງຈູງໃຈຂອງບຸກຄະລາກອນໃນອົງການໄດ້

CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ

ກວດກາ

ລາຍຊື່

 

 

 

LLO2:ນຳໃຊ້ເຕັກນິກຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການສ້າງແຮງຈູງພະນັກງານໃນອົງກອນໄດ້

CLO2: ນຳໃຊ້ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆ ເພື່ອພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານການປົກຄອງ ແລະ ການບໍລິຫານລັດ

 

 

 

 

ສອບເສັງກາງພາກ

CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ

 

 

Q1

ປາລະໄນ

 

CLO2: ນຳໃຊ້ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆ ເພື່ອພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານການປົກຄອງ ແລະ ການບໍລິຫານລັດ

 

 

Q2

ອັດຕະໄນ

 

9

ບົດທີ4 (ຕໍ່)

ການສ້າງແຮງຈູງໃຈສຳລັບຜູ່ນຳ

 

7.ທິດສະດີການຈູງໃຈ

8.ຜູ້ນຳກັບການຈູງໃຈໃນອົງການ

LLO1: ວິເຄາະໄດ້ເຖິງສະພາບແຮງຈູງໃຈຂອງບຸກຄະລາກອນໃນອົງການໄດ້

CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ

ກວດກາ

ລາຍຊື່

 

 

 

LLO2: ນຳໃຊ້ເຕັກນິກຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການສ້າງແຮງຈູງພະນັກງານໃນອົງກອນໄດ້

CLO2: ນຳໃຊ້ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆ ເພື່ອພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານການປົກຄອງ ແລະ ການບໍລິຫານລັດ

 

 

 

 

 

10

ບົດທີ5

ຜູ່ນຳກັບການສື່ສານ ແລະ ມະນຸດສຳພັນ

 

1.ຄວາມໝາຍ ແລະ ຄວາມສຳຄັນຂອງການສື່ສານໃນອົງການ

2.ຮູບແບບການສື່ສານໃນອົງການ

3.ເຕັກນິກການສື່ສານໃນອົງການ

 

LLO1: ວິເຄາະສະພາບບັນຫາການສື່ສານໃນອົງກອນເພື່ອນຳໄປປັບປຸງແກ້ໄຂໄດ້

CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ

ກວດກາ

ລາຍຊື່

 

 

 

LLO2: ນຳໃຊ້ການສື່ສານເຂົ້າໃນການປະຕິບັດວຽກງານໄດ້ຢ່າງມີປະສິດທິພາບ

CLO3: ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການທັ້ງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ

 

 

 

CLO4: ມີຄຸນສົມບັດທີ່ດີໃນຄວາມເປັນແບບຢ່າງໃນການບໍຫານ ແລະ ການປົກຄອງ

ບົດລາຍງານ & ນໍາສະເໜີ

 

 

11

ບົດທີ5 (ຕໍ່)

ຜູ່ນຳກັບການສື່ສານ ແລະ ມະນຸດສຳພັນ

 

4. ຄວາມໝາຍ ແລະ ຄວາມສຳຄັນຂອງມະນຸດສຳພັນ

5.ຫຼັກການທົ່ວໄປໃນການເສີ່ມສ້າງມະນຸດສຳພັນ

LLO1: ປັບຕົວໃຫ້ເຂົ້າກັບສັງຄົມ ແລະເພືອນຮ່ວມງານໃນອົງກອນໄດ້

CLO3: ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການທັ້ງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ

ກວດກາ

ລາຍຊື່

 

 

Q1

ປາລະໄນ

CLO4: ມີຄຸນສົມບັດທີ່ດີໃນຄວາມເປັນແບບຢ່າງໃນການບໍຫານ ແລະ ການປົກຄອງ

 

 

 

12

ບົດທີ5 (ຕໍ່)

ຜູ່ນຳກັບການສື່ສານ ແລະ ມະນຸດສຳພັນ

 

6.ຫຼັກການສ້າງມະນຸດສຳພັນໃນອົງການ

7. ຫຼັກການສ້າງມະນຸດສຳພັນກັບຜູ່ຢູ່ໃຕ້ບັງຄັບບັນຊາ

LLO1: ປັບຕົວໃຫ້ເຂົ້າກັບສັງຄົມ ແລະເພືອນຮ່ວມງານໃນອົງກອນໄດ້

CLO3: ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການທັ້ງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ

ກວດກາ

ລາຍຊື່

 

 

Q1

ປາລະໄນ

CLO4: ມີຄຸນສົມບັດທີ່ດີໃນຄວາມເປັນແບບຢ່າງໃນການບໍຫານ ແລະ ການປົກຄອງ

 

 

Q1

ປາລະໄນ

13

ບົດທີ6

ແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ ແລະ ຄຸນສົມບັດຂອງຜູ່ນຳ

 

1.ຄວາມສຳນຶກກ່ຽວກັບແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ

2.ຄວາມຈຳເປັນໃນການສ້າງແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກຢ່າງມີວິທະຍາສາດ

LLO1: ສ້າງແບບແຜນການເຮັດວຽກ ແລະວິເຄາະໄຈ້ແຍກຢ່າງໃຫ້ແທດເໝາະກັບສະພາບຕົວຈິງຂອງອົງການໄດ້.

CLO3: ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການທັ້ງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ

 

 

 

 

 

ກວດກາ

ລາຍຊື່

 

 

 

14

ບົດທີ6 (ຕໍ່)

ແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ ແລະ ຄຸນສົມບັດຂອງຜູ່ນຳ

 

3.ຄວາມສຳນຶກກ່ຽວກັບຄຸນສົມບັດ

4.ມາດຕະຖານຄຸນສົມບັດຂອງຜູ່ນໍາ

LLO2: ປຽບທຽບ ແລະ ພິຈາລະນາໄດ້ເຖິງຄຸນສົມ ບັດທີ່ດີຂອງຄວາມເປັນຜູ້ນຳໃນອົງກອນຕ່າງໆໄດ້

CLO3: ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການທັ້ງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ

CLO4: ມີຄຸນສົມບັດທີ່ດີໃນຄວາມເປັນແບບຢ່າງໃນການບໍຫານ ແລະ ການປົກຄອງ

ກວດກາ

ລາຍຊື່

 

 

Q2

ອັດຕະໄນ

LLO3: ເປັນແບບຢ່າງຄຸນສົມບັດທີ່ດີໃຫ້ ກັບສັງຄົມ ແລະ ເພືອນຮ່ວມງານ ໃນອົງກອນໄດ້

CLO3: ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການທັ້ງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ

CLO4: ມີຄຸນສົມບັດທີ່ດີໃນຄວາມເປັນແບບຢ່າງໃນການບໍຫານ ແລະ ການປົກຄອງ

 

 

 

 

Q2

ອັດຕະໄນ

15

ບົດທີ7

ຜູ້ນຳກັບການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແນວທາງນະໂຍບາຍ

 

1. ຄວາມເຂົ້າໃຈໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແນວທາງນະໂຍບາຍ

2. ຄວາມສຳຄັນຂອງການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ

3. ແນວທາງຂອງຜູ້ນຳໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແນວທາງນະໂຍບາຍ

LLO1: ວິເຄາະແນວທາງນະໂຍບາຍຂອງພັກ-ລັດທີ່ວາງອອກມາໄດ້ຢ່າງ ຖືກຕ້ອງສອດຄ່ອງ

CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ

ກວດກາ

ລາຍຊື່

 

 

 

LLO2: ຜັນຂະຫຍາຍແນວທາງນະໂຍ ບາຍຂອງພັກ-ລັດໃຫ້ກາຍເປັນແຜນລະອຽດເໝາະສົມກັບສະພາບຕົວຈິງໄດ້

CLO2: ນຳໃຊ້ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆ ເພື່ອພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານການປົກຄອງ ແລະ ການບໍລິຫານລັດ

 

 

 

 

 

16

ບົດທີ8

ຜູ້ນຳກັບການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງ

 

1. ຄວາມເຂົ້າໃຈກ່ຽວກັບຂໍ້ຂັດແຍ້ງໃນອົງການ

2. ຮູບແບບ ຫຼື ວິທີການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງ

3.ແນວທາງທີ່ກໍ່ໃຫ້ເກີດຜົນສຳເລັດໃນການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງ

4.ເຕັກນິກການເຈລະຈາ ແລະ ການຕໍ່ລອງ

 

 

LLO1: ວິເຄາະບັນຫາຂໍ້ຂັດແຍງ ທີ່ເກີດຂື້ນໃນອົງການ

CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ

ກວດກາ

ລາຍຊື່

 

 

 

LLO2: ນຳໃຊ້ຫຼັກການຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງໃນອົງການໄດ້

CLO2: ນຳໃຊ້ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆ ເພື່ອພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານການປົກຄອງ ແລະ ການບໍລິຫານລັດ

 

 

Q2

ອັດຕະໄນ

17

 

ອາທິດແຮ/ທວນຄືນເສັງພາກຮຽນ

Spare/Revised week before final exam

 

 

 

 

18

 

ສອບເສັງທ້າຍພາກຮຽນ

Final exam

Q1 ປາລະໄນ Q2 ອັດຕະໄນ

 

 

ความคิดเห็น