Test Specification Planning of Leadership
ໝາຍເຫດ:
- ນັກສຶກສາຈະຕ້ອງເຂົ້າຮ່ວມຫ້ອງຮຽນຢ່າງໜ້ອຍ
80 % ຂອງຈໍານວນຊົ່ວໂມງທັງໝົດ(ຂາດຮຽນບໍ່ເກີນ 20 %).
-
ຖາມສອບເສັງກາງພາກຮຽນ ປະກອບມີ
2 ສ່ວນ ຄື: Q1 ປາລະໄນ ແລະ Q2 ອັດຕະໄນ (ຄະແນນ 20 %).
- ຖາມສອບເສັງທ້າຍພາກຮຽນ ປະກອບມີ 2 ສ່ວນ ຄື: Q1 ປາລະໄນ ແລະ Q2 ອັດຕະໄນ (ຄະແນນ 60%).
ອາທິດ |
ແຜນການ ຫົວຂໍ້ການສອນ |
ຄາດໝາຍຜົນການຮຽນບົດສອນ (LLOs) |
ຄາດໝາຍຜົນ ການຮຽນລາຍວິຊາ (CLOs) |
ການຂຶ້ນ ຫ້ອງ |
ກິດຈະກໍາ ໃນຫ້ອງ |
ສອບເສັງ ກາງພາກ |
ສອບເສັງທ້າຍພາກຮຽນ |
|
ຄະແນນເປັນ % |
||||||||
10% |
10% |
20% |
60% |
|||||
ຄະແນນ |
||||||||
10 ຄະແນນ |
10 ຄະແນນ |
20 ຄະແນນ |
|
|||||
1 |
ບົດທີ1
: ຄວາມຮູ້ພື້ນຖານກ່ຽວກັບພາວະຜູ່ນຳ 1. ຄວາມໝາຍຂອງພາວະຜູ້ນຳ 2.ບົດບາດຂອງພາວະຜູ້ນຳ 3. ຄວາມແຕກຕ່າງລະຫວ່າງຜູ້ນຳ
ແລະ ຜູ້ບໍລິຫານ |
LLO1: ນຳໃຊ້ຫຼັກການຂອງຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານໃນອົງກອນໄດ້ |
CLO2: ນຳໃຊ້ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆ
ເພື່ອພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານການປົກຄອງ ແລະ ການບໍລິຫານລັດ
|
ກວດກາ ລາຍຊື່ |
|
|
|
|
LLO2: ຈຳແນກໄດ້ລະຫວ່າງບົດບາດຄວາມເປັນຜູ້ນຳ ແລະ
ຜູ້ບໍລິຫານ |
CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ
|
|
Q1 ປາລະໄນ |
|
||||
2 |
ບົດທີ
1: (ຕໍ່) ຄວາມຮູ້ພື້ນຖານກ່ຽວກັບພາວະຜູ່ນຳ
4.ຂະບວນ ແລະ ອົງປະກອບການຂອງພາວະຜູ້ນຳ 5.ຮູບແບບ ຫຼື ປະເພດຂອງຜູ້ນຳ
|
LLO1: ນຳໃຊ້ຫຼັກການຂອງຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານໃນອົງກອນໄດ້ |
CLO2: ນຳໃຊ້ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆ
ເພື່ອພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານການປົກຄອງ ແລະ ການບໍລິຫານລັດ |
ກວດກາ ລາຍຊື່ |
|
Q1 ປາລະໄນ |
Q1 ປາລະໄນ
|
|
LLO3: ຈຳແນກໄດ້ຄວາມເປັນຜູ້ນຳອົງກອນໃນແຕ່ລະແບບ |
CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ
ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ |
|
|
|
||||
3 |
ບົດທີ2 ທິດສະດີກ່ຽວກັບພາວະຜູ່ນຳ
1. ການສຶກສາຜູ້ນຳທາງດ້ານຄຸນລັກສະນະ
2.ການສຶກສາພາວະຜູ້ນຳທາງດ້ານພຶດຕິກຳ |
1.LLO1: ວິເຄາະທິດສະດີຄວາມເປັນຜູ້ນຳໃນແຕ່ລະແບບໄດ້ |
CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ
ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ |
ກວດກາ ລາຍຊື່ |
|
Q1 ປາລະໄນ |
|
|
4 |
ບົດທີ2 (ຕໍ່) ທິດສະດີກ່ຽວກັບພາວະຜູ່ນຳ
3.ການສຶກສາຜູ້ນຳທາງດ້ານສະຖານະການ 4.ແນວຄິດຜູ່ນຳຊັ້ນຍອດທີ່ມີຊື່ສຽງໃນໂລກ |
LLO1: ວິເຄາະທິດສະດີຄວາມເປັນຜູ້ນຳໃນແຕ່ລະແບບໄດ້ |
CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ
ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ |
ກວດກາ ລາຍຊື່ |
|
|
Q1 ປາລະໄນ |
|
LLO2:ປັບໃຊ້ຫຼັກການຄວາມເປັນຜູ້ນຳ ໃນແຕ່ລະຮູບແບບໃຫ້ເຂົ້າກັບແຕ່ລະສະຖານະການໄດ້ |
CLO2: ນຳໃຊ້ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆ ເພື່ອພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານການປົກຄອງ
ແລະ ການບໍລິຫານລັດ |
|
Q2 ອັດຕະໄນ |
|
||||
5 |
ບົດທີ3 ການພັດທະນາພາວະຜູ່ນຳ
1.ການສຶກສາຕົນເອງ 2.ການສຶກສາຜູ້ອື່ນ 3.ການພັດທະນາຕົນເອງ |
LLO1:ປ່ຽນແປງພຶດຕິກຳເປັນຜູ້ນຳໃນອົງກອນໄດ້ |
CLO3: ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການທັ້ງພາກລັດ
ແລະ ເອກະຊົນໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ |
ກວດກາ ລາຍຊື່ |
|
Q1 ປາລະໄນ |
|
|
6 |
ບົດທີ3 (ຕໍ່) ການພັດທະນາພາວະຜູ່ນຳ
4.ການພັດທະນາຕົນເອງ 5.ການພັດທະນາທັກສະພາວະຜູ່ນຳ |
LLO1:ປ່ຽນແປງພຶດຕິກຳເປັນຜູ້ນຳໃນອົງກອນໄດ້ |
CLO3: ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການທັ້ງພາກລັດ
ແລະ ເອກະຊົນໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ |
ກວດກາ ລາຍຊື່ |
|
|
|
|
LLO2: ນຳໃຊ້ທັກສະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າ ໃນການປະຕິບັດວຽກງານໄດ້ |
CLO3: ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການທັ້ງພາກລັດ
ແລະ ເອກະຊົນໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ |
|
Q1 ປາລະໄນ |
|
||||
7 |
ບົດທີ4 ການສ້າງແຮງຈູງໃຈສຳລັບຜູ່ນຳ
1.ຄວາມໝາຍຂອງການສ້າງແຫ່ງຈູງໃຈ 2.ຄວາມສຳຄັນຂອງການສ້າງແຫ່ງຈູງໃຈ 3.ລັກສະນະຂອງແຮງຈູງໃຈ
|
LLO1:ວິເຄາະໄດ້ເຖິງສະພາບແຮງຈູງໃຈຂອງບຸກຄະລາກອນໃນອົງການໄດ້ |
CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ
ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ
|
ກວດກາ ລາຍຊື່ |
|
|
|
|
8 |
ບົດທີ4 (ຕໍ່) ການສ້າງແຮງຈູງໃຈສຳລັບຜູ່ນຳ
4.ທີ່ມາຂອງແຮງຈູງໃຈ 5.ອົງປະກອບທີ່ກໍ່ໃຫ້ເກີດແຮງຈູງໃຈ 6.ປະເພດຂອງແຮງຈູງໃຈ |
LLO1:ວິເຄາະໄດ້ເຖິງສະພາບແຮງຈູງໃຈຂອງບຸກຄະລາກອນໃນອົງການໄດ້ |
CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ
ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ |
ກວດກາ ລາຍຊື່ |
|
|
|
|
LLO2:ນຳໃຊ້ເຕັກນິກຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການສ້າງແຮງຈູງພະນັກງານໃນອົງກອນໄດ້ |
CLO2: ນຳໃຊ້ທິດສະດີ
ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆ ເພື່ອພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານການປົກຄອງ ແລະ ການບໍລິຫານລັດ |
|
|
|
||||
|
ສອບເສັງກາງພາກ |
CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ
ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ |
|
|
Q1 ປາລະໄນ |
|
||
CLO2: ນຳໃຊ້ທິດສະດີ
ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆ ເພື່ອພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານການປົກຄອງ ແລະ ການບໍລິຫານລັດ |
|
|
Q2 ອັດຕະໄນ |
|
||||
9 |
ບົດທີ4 (ຕໍ່) ການສ້າງແຮງຈູງໃຈສຳລັບຜູ່ນຳ
7.ທິດສະດີການຈູງໃຈ 8.ຜູ້ນຳກັບການຈູງໃຈໃນອົງການ |
LLO1: ວິເຄາະໄດ້ເຖິງສະພາບແຮງຈູງໃຈຂອງບຸກຄະລາກອນໃນອົງການໄດ້ |
CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ
ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ |
ກວດກາ ລາຍຊື່ |
|
|
|
|
LLO2: ນຳໃຊ້ເຕັກນິກຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການສ້າງແຮງຈູງພະນັກງານໃນອົງກອນໄດ້ |
CLO2: ນຳໃຊ້ທິດສະດີ
ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆ ເພື່ອພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານການປົກຄອງ ແລະ ການບໍລິຫານລັດ
|
|
|
|
||||
10 |
ບົດທີ5 ຜູ່ນຳກັບການສື່ສານ ແລະ ມະນຸດສຳພັນ
1.ຄວາມໝາຍ
ແລະ ຄວາມສຳຄັນຂອງການສື່ສານໃນອົງການ 2.ຮູບແບບການສື່ສານໃນອົງການ 3.ເຕັກນິກການສື່ສານໃນອົງການ
|
LLO1: ວິເຄາະສະພາບບັນຫາການສື່ສານໃນອົງກອນເພື່ອນຳໄປປັບປຸງແກ້ໄຂໄດ້ |
CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ
ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ |
ກວດກາ ລາຍຊື່ |
|
|
|
|
LLO2: ນຳໃຊ້ການສື່ສານເຂົ້າໃນການປະຕິບັດວຽກງານໄດ້ຢ່າງມີປະສິດທິພາບ |
CLO3: ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການທັ້ງພາກລັດ
ແລະ ເອກະຊົນໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ |
|
|
|
||||
CLO4: ມີຄຸນສົມບັດທີ່ດີໃນຄວາມເປັນແບບຢ່າງໃນການບໍຫານ ແລະ ການປົກຄອງ |
ບົດລາຍງານ & ນໍາສະເໜີ |
|
|
|||||
11 |
ບົດທີ5 (ຕໍ່) ຜູ່ນຳກັບການສື່ສານ ແລະ ມະນຸດສຳພັນ
4. ຄວາມໝາຍ ແລະ ຄວາມສຳຄັນຂອງມະນຸດສຳພັນ 5.ຫຼັກການທົ່ວໄປໃນການເສີ່ມສ້າງມະນຸດສຳພັນ |
LLO1: ປັບຕົວໃຫ້ເຂົ້າກັບສັງຄົມ
ແລະເພືອນຮ່ວມງານໃນອົງກອນໄດ້ |
CLO3: ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການທັ້ງພາກລັດ
ແລະ ເອກະຊົນໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ |
ກວດກາ ລາຍຊື່ |
|
|
Q1 ປາລະໄນ |
|
CLO4: ມີຄຸນສົມບັດທີ່ດີໃນຄວາມເປັນແບບຢ່າງໃນການບໍຫານ
ແລະ ການປົກຄອງ |
|
|
|
|||||
12 |
ບົດທີ5 (ຕໍ່) ຜູ່ນຳກັບການສື່ສານ ແລະ ມະນຸດສຳພັນ
6.ຫຼັກການສ້າງມະນຸດສຳພັນໃນອົງການ 7. ຫຼັກການສ້າງມະນຸດສຳພັນກັບຜູ່ຢູ່ໃຕ້ບັງຄັບບັນຊາ |
LLO1: ປັບຕົວໃຫ້ເຂົ້າກັບສັງຄົມ
ແລະເພືອນຮ່ວມງານໃນອົງກອນໄດ້ |
CLO3: ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການທັ້ງພາກລັດ
ແລະ ເອກະຊົນໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ |
ກວດກາ ລາຍຊື່ |
|
|
Q1 ປາລະໄນ |
|
CLO4: ມີຄຸນສົມບັດທີ່ດີໃນຄວາມເປັນແບບຢ່າງໃນການບໍຫານ
ແລະ ການປົກຄອງ |
|
|
Q1 ປາລະໄນ |
|||||
13 |
ບົດທີ6 ແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ ແລະ ຄຸນສົມບັດຂອງຜູ່ນຳ
1.ຄວາມສຳນຶກກ່ຽວກັບແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ 2.ຄວາມຈຳເປັນໃນການສ້າງແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກຢ່າງມີວິທະຍາສາດ |
LLO1: ສ້າງແບບແຜນການເຮັດວຽກ
ແລະວິເຄາະໄຈ້ແຍກຢ່າງໃຫ້ແທດເໝາະກັບສະພາບຕົວຈິງຂອງອົງການໄດ້. |
CLO3: ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການທັ້ງພາກລັດ
ແລະ ເອກະຊົນໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ
|
ກວດກາ ລາຍຊື່ |
|
|
|
|
14 |
ບົດທີ6 (ຕໍ່) ແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ ແລະ ຄຸນສົມບັດຂອງຜູ່ນຳ
3.ຄວາມສຳນຶກກ່ຽວກັບຄຸນສົມບັດ 4.ມາດຕະຖານຄຸນສົມບັດຂອງຜູ່ນໍາ |
LLO2: ປຽບທຽບ ແລະ ພິຈາລະນາໄດ້ເຖິງຄຸນສົມ ບັດທີ່ດີຂອງຄວາມເປັນຜູ້ນຳໃນອົງກອນຕ່າງໆໄດ້ |
CLO3: ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການທັ້ງພາກລັດ
ແລະ ເອກະຊົນໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ CLO4: ມີຄຸນສົມບັດທີ່ດີໃນຄວາມເປັນແບບຢ່າງໃນການບໍຫານ
ແລະ ການປົກຄອງ |
ກວດກາ ລາຍຊື່ |
|
|
Q2 ອັດຕະໄນ |
|
LLO3: ເປັນແບບຢ່າງຄຸນສົມບັດທີ່ດີໃຫ້
ກັບສັງຄົມ ແລະ ເພືອນຮ່ວມງານ ໃນອົງກອນໄດ້ |
CLO3: ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການທັ້ງພາກລັດ
ແລະ ເອກະຊົນໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ CLO4: ມີຄຸນສົມບັດທີ່ດີໃນຄວາມເປັນແບບຢ່າງໃນການບໍຫານ
ແລະ ການປົກຄອງ
|
|
|
Q2 ອັດຕະໄນ |
||||
15 |
ບົດທີ7 ຜູ້ນຳກັບການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແນວທາງນະໂຍບາຍ
1.
ຄວາມເຂົ້າໃຈໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແນວທາງນະໂຍບາຍ 2.
ຄວາມສຳຄັນຂອງການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ 3. ແນວທາງຂອງຜູ້ນຳໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແນວທາງນະໂຍບາຍ |
LLO1: ວິເຄາະແນວທາງນະໂຍບາຍຂອງພັກ-ລັດທີ່ວາງອອກມາໄດ້ຢ່າງ
ຖືກຕ້ອງສອດຄ່ອງ |
CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ
ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ |
ກວດກາ ລາຍຊື່ |
|
|
|
|
LLO2: ຜັນຂະຫຍາຍແນວທາງນະໂຍ
ບາຍຂອງພັກ-ລັດໃຫ້ກາຍເປັນແຜນລະອຽດເໝາະສົມກັບສະພາບຕົວຈິງໄດ້ |
CLO2: ນຳໃຊ້ທິດສະດີ
ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆ ເພື່ອພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານການປົກຄອງ ແລະ ການບໍລິຫານລັດ
|
|
|
|
||||
16 |
ບົດທີ8 ຜູ້ນຳກັບການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງ
1.
ຄວາມເຂົ້າໃຈກ່ຽວກັບຂໍ້ຂັດແຍ້ງໃນອົງການ 2.
ຮູບແບບ ຫຼື ວິທີການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງ 3.ແນວທາງທີ່ກໍ່ໃຫ້ເກີດຜົນສຳເລັດໃນການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງ 4.ເຕັກນິກການເຈລະຈາ ແລະ ການຕໍ່ລອງ
|
LLO1: ວິເຄາະບັນຫາຂໍ້ຂັດແຍງ
ທີ່ເກີດຂື້ນໃນອົງການ |
CLO1: ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ
ແລະ ຫຼັກການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ |
ກວດກາ ລາຍຊື່ |
|
|
|
|
LLO2: ນຳໃຊ້ຫຼັກການຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງໃນອົງການໄດ້ |
CLO2: ນຳໃຊ້ທິດສະດີ
ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆ ເພື່ອພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານການປົກຄອງ ແລະ ການບໍລິຫານລັດ |
|
|
Q2 ອັດຕະໄນ |
||||
17 |
|
ອາທິດແຮ/ທວນຄືນເສັງພາກຮຽນ Spare/Revised week before final exam |
|
|||||
18 |
|
ສອບເສັງທ້າຍພາກຮຽນ Final exam |
Q1 ປາລະໄນ Q2 ອັດຕະໄນ
|
|||||
ความคิดเห็น
แสดงความคิดเห็น