ກົດເລືອກອ່ານແຕ່ລະໝວດໝູ່

แสดงเพิ่มเติม

ກໍລະນີສຶກສາ 1 (ວິຊາ ພາວະຜູ້ນຳ)

ວິຊາ ພາວະຜູ້ນຳ
ໂດຍ: ປັນຍາສັກ ແສງອ່ອນແກ້ວ




 ກໍລະນີສຶກສາ 1


 ພາຍຫຼັງທີ່ ທ່ານ ບຸນເຫຼືອ ໄດ້ເຂົ້າມາຮັບຕຳແໜ່ງເປັນຜູ້ອຳນວຍການຂອງໂຮງງານແຫ່ງໜຶ່ງ ທ່ານ ບຸນເຫຼືອ ກໍ່ໄດ້ເລີ່ມປັບປຸງ ແລະປ່ຽນແປງອົງການຢ່າງໄວວາ.

     ເຖິງແມ່ນວ່າແຜນງານການປັບປຸງປ່ຽນແປງອົງການຈະມີປະໂຫຍດເກີດຂື້ນກັບອົງການຫຼາຍຢ່າງກໍ່ຕາມ ແຕ່ອາດຈະຕ້ອງຍົກຍ້າຍພະນັກງານ ແລະ ປົດພະນັກງານບາງສ່ວນອອກ ເນື່ອງຈາກວ່າຈະມີເຄື່ອງຈັກທີ່ທັນສະໄໝເຂົ້າມາທົດແທນແຮງງານຄົນ ຈຶ່ງໄດ້ຮັບການຕໍ່ຕ້ານຈາກພະນັກງານທີ່ໄດ້ຮັບຜົນກະທົບຈາກການປ່ຽນແປງການຕໍ່ຕ້ານໄດ້ເພີ່ມຂື້ນທຸກໆມື້ ຈົນພະນັກງານໄດ້ແຕ່ງຕັ້ງຕົວແທນເຂົ້າມາເຈລະຈາກັບ ທ່ານ ບຸນເຫຼືອ ພ້ອມທັງຢືນຄຳຂາດວ່າ ແຜນການປັບປຸງຂອງອົງການນັ້ນນັ້ນບໍ່ຄວນຈະມີການຍົກຍ້າຍ ຫຼື ປົດພະນັກງານອອກ ຖ້າບໍ່ດັ່ງນັ້ນແລ້ວພະນັກງານຈະນັດລວມຕົວກັນຢຸດເຮັດວຽກ.

     ດັ່ງນັ້ນ, ເພື່ອຫຼີກລ່ຽງຄວາມຂັດແຍ້ງ ທ່ານ ບຸນເຫຼືອ ໄດ້ເຮັດຕາມຄວາມປາດຖະນາຂອງພະນັກງານເຫຼົ່ານັ້ນ ພາຍຫຼັງຈາກນັ້ນບໍ່ດົນ ທ່ານ ບຸນເຫຼືອ ກໍ່ໄດ້ລາອອກ.

ຖ້າຫາກຜູ້ຮັບຕຳແໜ່ງແທນ ທ່ານ ບຸນເຫຼືອ ຫາກແມ່ນນັກສຶກສາຜູ້ໃດໜື່ງໃນຫ້ອງນີ້ແລ້ວ ນັກສຶກສາຄິດວ່າຈະມີວິທີແກ້ໄຂແນວໃດໃນສະພາບການແບບນີ້ ?




ความคิดเห็น