ແຜນການສອນລາຍວິຊາ ສົກສຶກສາ 2021-2022
(Course Syllabus)
ຊື່ຫຼັກສູດ (Name of the programme) |
ພາສາລາວ (Lao Language): ຫຼັກສູດປະລິນຍາຕີ ລັດຖະສາດ
ສາຂາ ການປົກຄອງ |
|||||||||||||||||
ພາສາອັງກິດ (English Language):
BACHELOR
OF POLITICAL SCIENCE PROGRAM IN
GOVERNANCE |
||||||||||||||||||
ຊື່ວິຊາ (Course title) |
ພາສາລາວ (Lao Language): ພາວະຜູ້ນຳ |
|||||||||||||||||
ພາສາອັງກິດ (English Language):
Leadership |
||||||||||||||||||
ລະຫັດວິຊາ (Course
code) |
135LP421 |
|||||||||||||||||
ຈໍານວນໜ່ວຍກິດ (Credit units) |
2 |
ຈໍານວນຊົ່ວໂມງ (Number of hours) |
96
(ບັນຍາຍ: 32 ຊມ; ຝຶກຫຼັດຕົວຈິງ:
0 ຊມ ແລະ ສຶກສາດ້ວຍຕົວເອງ: 64 ຊມ) |
|||||||||||||||
ໝວດວິຊາ (Group of the course) |
2(2-0-4) |
|||||||||||||||||
ສອນປີທີ (Year) |
4 |
ພາກຮຽນທີ (Semester) |
1 |
|||||||||||||||
ພາສາທີ່ນໍາໃຊ້ໃນການສອນ (Language
of instruction) |
ພາສາລາວ
|
|||||||||||||||||
ວິຊາບັງຄັບທີ່ຕ້ອງຮຽນກ່ອນ (Pre-requisites) |
ບໍ່ມີ |
|||||||||||||||||
ຊື່ອາຈານສອນ 1 (Name of lecturer 1) |
ອຈ.ປທ. ປັນຍາສັກ ແສງອ່ອນແກ້ວ |
ເບີໂທລະສັບ (Phone number) |
02059888689 |
|||||||||||||||
|
ທີ່ຢູ່ອີເມວ (Email address) |
PPPsack@gmail.com |
||||||||||||||||
ຫ້ອງການປະຈໍາ/ບ່ອນສັງກັດ (Office/Place of affiliation) |
ຄະນະນິຕິສາດ
ແລະ ລັດຖະສາດ |
|||||||||||||||||
ຄູສອນປະຈໍາ/ຄູຮັບເຊີນ (Full-time lecturer/Inviting lecturer) |
ຄູສອນປະຈຳ |
|||||||||||||||||
ຊື່ອາຈານສອນ 2 (Name of lecturer 2) |
|
ເບີໂທລະສັບ (Phone number) |
|
|||||||||||||||
|
ທີ່ຢູ່ອີເມວ (Email address) |
|
||||||||||||||||
ຫ້ອງການປະຈໍາ/ບ່ອນສັງກັດ Office/Place of affiliation |
|
|||||||||||||||||
ຄູສອນປະຈໍາ/ຄູຮັບເຊີນ (Full-time lecturer/Inviting lecturer) |
|
|||||||||||||||||
ຄໍາອະທິບາຍຫຍໍ້ຂອງວິຊາ Course Description |
ສຶກສາກ່ຽວກັບ
ທິດສະດີຄວາມເປັນຜູ້ນຳ, ການພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳ, ການສ້າງແຮງງຈູງໃຈ, ແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ, ຄຸນສຳບັດທີ່ດີຂອງການເປັນຜູ້ນໍາ
ຕະຫຼອດຮອດການຮຽນຮູ້ສິລະປະຂອງການເປັນຜູ້ນຳໃນການບໍລິຫານໃຫ້ສອດຄ່ອງ
ແລະເໝາະສົມກັບສະຖານະການໄດ້ຢ່າງຖືກຕ້ອງ. |
|||||||||||||||||
ຈຸດປະສົງຂອງວິຊາ Course objectives |
ຈຸດປະສົງຂອງການຮຽນວິຊານີ້ແມ່ນເພື່ອຈະໃຫ້ນັກສຶກສາ :
1. ເຂົ້າໃຈທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆ ຂອງການພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານການປົກຄອງ
ແລະ ການບໍລິຫານລັດ 2. ນຳໃຊ້ທິດສະດີກ່ຽວກັບພາວະຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານ ແລະ ການປົກຄອງໄດ້ຢ່າງເໝາະສົມກັບສະຖານະການ 3. ພັດທະນາທັກສະຄວາມເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການໄດ້ ທັ້ງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນ
|
|||||||||||||||||
ຄາດໝາຍຜົນການຮຽນຂອງວິຊາCourse
learning outcomes (CLOs) |
ໃຫ້ລະບຸດ້ານການຮຽນຮູ້ໃສ່ແຕ່ລະຜົນການຮຽນຂອງລາຍວິຊາ (Please indicate domains of learning for each CLO) |
ເນື້ອໃນຄາດໝາຍຜົນການຮຽນຂອງລາຍວິຊາ
ໜຶ່ງລາຍວິຊາຄວນໃຫ້ມີ 3-4 ຄາດໝາຍຜົນການຮຽນ (Guidelines: 3-4 CLOs per course) |
ໜຶ່ງຫຼັກສູດຄວນໃຫ້ມີ 6-10 ຄາດໝາຍຜົນການຮຽນ Guidelines:
6-10 Programme Learning Outcomes (PLOs) per programme |
|||||||||||||||
ດ້ານຄວາມຮູ້ Knowledge domain |
ດ້ານທັກສະ Skill domain
|
ດ້ານການນໍາໃຊ້ Application domain |
ດ້ານຄວາມສາມາດທາງສັງຄົມ Social attitude domain |
|||||||||||||||
PLO1 |
PLO2 |
PLO3 |
PLO4
|
PLO5 |
PLO6 |
PLO7 |
PLO8 |
PLO9 |
||||||||||
ດ້ານຄວາມຮູ້
|
CLO1: |
ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກ ການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ |
D |
D |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
ດ້ານນຳໃຊ້ |
CLO2: |
ນຳໃຊ້ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆ ເພື່ອພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານການປົກຄອງ
ແລະ ການບໍລິຫານລັດ |
|
|
D |
|
|
D |
|
D |
|
|||||||
ດ້ານທັກສະ
|
CLO3: |
ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການທັ້ງພາກລັດ ແລະ
ເອກະຊົນໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ |
|
|
D |
|
|
|
|
D |
D |
|||||||
ດ້ານທັກສະທາງສັງຄົມ |
CLO4: |
ມີຄຸນສົມບັດທີ່ດີໃນຄວາມເປັນແບບຢ່າງໃນການບໍຫານ ແລະ
ການປົກຄອງ |
|
|
|
|
|
|
|
D |
D |
|||||||
ສະຫຼຸບລວມໂດຍການໝາຍ D ຫຼື I
ໃສ່ແຕ່ລະດ້ານ |
D |
D |
D |
|
|
D |
|
D |
D |
|||||||||
ໃຫ້ໝາຍ D ຫຼື I ໃສ່ຫ້ອງທີ່ CLOs ສະໜັບສະໜູນ PLOs. ຖ້າສະໜັບສະໜູນທາງກົງໃຫ້ໝາຍ D. ແຕ່ຖ້າສະໜັບສະໜູນທາງອ້ອມໃຫ້ໝາຍ I. ສ່ວນຫ້ອງທີ່ບໍ່ສະໜັບສະໜູນໃຫ້ປະຫວ່າງໄວ້. D ທາງກົງ
(ເນື້ອໃນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງເຊັ່ນ: ຫຼັກສູດ); I ທາງອ້ອມ
(ທີ່ບໍ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບເນື້ອໃນເຊັ່ນ:ວິທີການຮຽນ-ການສອນ, ການປະເມີນ, ກິດຈະກຳນອກຫຼັກສູດຕ່າງໆ) Put D to illustrate
the “direct” support/alignment between CLOs and PLOs, and I for
“indirect” support/alignment. If not, please leave blanks. D = Direct (contents related e.g. syllabus); I = Indirect (non-contents related e.g. teaching & learning, student
assessment, CCAs, ECAs)
|
||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
ແຜນການສອນ
(Course outline) |
||||||||||||||||||
ອາທິດ
Week |
ເລກລຳດັບຄາດໝາຍຜົນການຮຽນຂອງລາຍວິຊາ
(CLOnumber) |
ຜົນການຮຽນຂອງບົດຮຽນ Lesson
Learning Outcomes (LLOs) ໜຶ່ງບົດຮຽນຄວນໃຫ້ມີ 2-3 ຄາດໝາຍຜົນການຮຽນ (Guidelines: 2-3 LLOs per lesson) |
ຫົວຂໍ້ & ເນື້ອໃນ Topics &
contents |
ກິດຈະກຳການຮຽນ Learning
Activities |
ການປະເມີນຜົນ Assessments |
ຊັບພະຍາກອນ Resources (1) ອຸປະກອນຮັບ[ໃຊ້; (2) ແຫຼ່ງການຮຽນຮູ້; (3) ເອກະສານອ້າງອີງ |
||||||||||||
1 |
CLO 2 |
LLO1: ນຳໃຊ້ຫຼັກການຂອງຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານໃນອົງກອນໄດ້ |
ບົດທີ1 : 1. ຄວາມໝາຍຂອງພາວະຜູ້ນຳ 2.ບົດບາດຂອງພາວະຜູ້ນຳ 3. ຄວາມແຕກຕ່າງລະຫວ່າງຜູ້ນຳ
ແລະ ຜູ້ບໍລິຫານ |
1).ຖາມ-ຕອບ: 1.ນັກສຶກສາມີຄວາມເຂົ້າໃຈແນວໃດ ກ່ຽວກັບຜູ້ນຳ ແລະ ພາວະຜູ້ນຳ? 2. ຜູ້ນຳ ແລະ ຜູ້ບໍລິຫານມີຄວາມແຕກຕ່າງກັນແນວໃດ? 2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ : 1. ຄວາມໝາຍຂອງຜູ້ນຳ 2. 9 ບົດບາດຂອງຄວາມຜູ້ນຳຕາມຄວາມຄາດຫວັງຂອງສັງຄົມ
|
1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ -ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ
ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ 2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ) 2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ ດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ ແລະ ສຸ່ມເອົານັກສຶກສາຂຽນຕອບ ປະມານ 5-10 ຄົນ ໃຊ້ເວລາ 10 ນາທີ (2 ຄະແນນ) 3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ PPPSsack@gmail.com ກຳນົດ 5 ວັນ
|
1. ພາເວີພອຍ 2. ໂປຣເຈັກເຕີ 3. ປື້ມແບບຮຽນວິ ຊາພາວະຜູ້ນຳ ບົດທີ1 ໜ້າທີ 1-10) 4. ປື້ມພາວະຜູ້
(2017) 5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015 6. ແບບທົດສອບ 7.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com |
||||||||||||
CLO 1 |
LLO2: ຈຳແນກໄດ້ລະຫວ່າງບົດບາດ ຄວາມເປັນຜູ້ນຳ
ແລະ ຜູ້ບໍລິຫານ |
3. ຄວາມແຕກຕ່າງລະຫວ່າງຜູ້ນຳ
ແລະ ຜູ້ບໍລິຫານ |
3. ລັກສະນະຂອງຜູ້ນໍາ ແລະ
ລັກສະນະຂອງຜູ້ບໍລິຫານ 3). ໃຊ້ແບບທົດສອບ: ແບບທົດສອບປະເມີນພາວະຄວາມເປັນ ຜູ້ນຳ (10 ນາທີ) 4). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ: ຜູ້ນຳທີດີຄວນສະແດງບົດບາດຄວາມເປັນຜູ້ນຳໃນອົງກອນແນວໃດ? |
|||||||||||||||
2 |
CLO 2 |
LLO1: ນຳໃຊ້ຫຼັກການຂອງຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານໃນອົງກອນໄດ້ |
ບົດທີ 1: (ຕໍ່)
1.ຂະບວນ ແລະ ອົງປະ ກອບການຂອງພາວະຜູ້ນຳ
|
1).ຖາມ-ຕອບ: ນັກສຶກສາຄິດວ່າຜູ້ນຳສາມາດແບ່ງອອກເປັນຈັກປະເພດ? ເຫດຜົນ 2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ : 1. ອົງປະກອບຂອງພາວະຜູ້ນຳ - ຜູ້ນໍາ - ຜູ້ຕາມ - ສະພາບການ - ຜົນທີເກີດຂື້ນ |
1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ -ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ
ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ 2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ) 2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ ດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ ໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນຕອບໝົດທຸກຄົນ ໃຊ້ເວລາ 5 ນາທີ (2 ຄະແນນ) 3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ PPPSsack@gmail.com ກຳນົດ 5 ວັນ |
1. ພາເວີພອຍ 2. ໂປຣເຈັກເຕີ 3. ປື້ມແບບຮຽນວິ ຊາພາວະຜູ້ນຳ ບົດທີ1) 4. ປື້ມພາວະຜູ້ (2017) 5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015 6. ແບບທົດສອບ 7.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com |
||||||||||||
CLO 1 |
LLO 3 : ຈຳແນກໄດ້ຄວາມເປັນຜູ້ນຳອົງກອນໃນແຕ່ລະແບບ |
2. ຮູບແບບ ຫຼື
ປະເພດຂອງຜູ້ນຳ |
2. ຜູ້ນຳແບບປະຊາທິປະໄຕ 3. ຜູ້ນໍາແບບອິດສະຫຼະ 4. ຜູ້ນນຳແບບຜະເດັດການ 3). ໃຊ້ແບບທົດສອບ: (ແບບທົດສອບກ່ຽວກັບສິລະປະຂອງ
ຄວາມຜູ້ນຳ 10 ນາທີ) 4). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ: 1.ນັກສຶກສາຄິດວ່າຜູ້ນຳແບບໃດຈຶ່ງເປັນແບບທີ່ດີທີສຸດ? ເຫດຜົນ |
|||||||||||||||
3 |
CLO1 |
LLO1: ວິເຄາະທິດສະດີຄວາມເປັນຜູ້ນຳໃນແຕ່ລະແບບໄດ້ |
ບົດທີ2 1. ການສຶກສາຜູ້ນຳທາງດ້ານຄຸນລັກສະນະ
2.ການສຶກສາພາວະຜູ້ນຳທາງດ້ານພຶດຕິກຳ |
1).ຖາມ-ຕອບ: 1.ນັກສຶກສາເຂົ້າໃຈແນວໃດຕໍ່ກັບແນວຄິດການສຶກສາຜູ້ນຳທາງດ້ານຄຸນລັກສະນະ? 2.ນັກສຶກສາເຂົ້າໃຈແນວຄິດການສຶກສາຜູ້ນຳທາງດ້ານພຶດຕິກຳແນວໃດ? 2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ : 1.
ທິດສະດີກ່ຽວກັບພາວະຜູ່ນຳໃນແຕ່ລະສະຖານະການເຊັ່ນ
: -ການສຶກສາຜູ້ນຳທາງດ້ານຄຸນລັກສະນະ, -ການສຶກສາພາວະຜູ້ນຳທາງດ້ານພຶດຕິກຳ 3). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ: ໃຫ້ນັກສຶກສາວິເຄາະຂໍ້ດີຂໍ້ເສຍຂອງຜູ້ນຳ ໃນທາງດ້ານຄຸນລັກສະນະ ແລະ ທາງດ້ານພຶດຕິກຳ? |
1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ -ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ
ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ 2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ) 2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ ດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ ໃຫ້ນັກສຶກສາຂື້ນຕອບ ໃຊ້ເວລາ 10 ນາທີ (2 ຄະແນນ) 3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ PPPSsack@gmail.com ກຳນົດ 5 ວັນ |
1. ພາເວີພອຍ 2. ໂປຣເຈັກເຕີ 3. ປື້ມແບບຮຽນວິ ຊາພາວະຜູ້ນຳ ບົດທີ2) 4. ປື້ມພາວະຜູ້ (2017) 5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015 6.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com |
||||||||||||
4 |
CLO 1 |
LLO1: ວິເຄາະທິດສະດີຄວາມເປັນຜູ້ນຳໃນແຕ່ລະແບບໄດ້ |
ບົດທີ2 (ຕໍ່)
1.ການສຶກສາຜູ້ນຳທາງດ້ານສະຖານະການ |
1).ຖາມ-ຕອບ: ນັກສຶກສາເຂົ້າໃຈແນວຄິດການສຶກສາຜູ້ນຳທາງດ້ານສະຖານະການ? 2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ : 1.
ທິດສະດີກ່ຽວກັບພາວະຜູ່ນຳທາງດ້ານສະຖານະການ |
1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ -ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ
ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ 2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ) 2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ ດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ ໃຫ້ນັກສຶກສາຂື້ນຕອບ ໃຊ້ເວລາ 10 ນາທີ (2 ຄະແນນ) 3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ PPPSsack@gmail.com ກຳນົດ 5 ວັນ
|
1. ພາເວີພອຍ 2. ໂປຣເຈັກເຕີ 3. ປື້ມແບບຮຽນວິ ຊາພາວະຜູ້ນຳ ບົດທີ2) 4. ປື້ມພາວະຜູ້ (2017) 5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015 6.ແບບທົດສອບ 7.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com |
||||||||||||
CLO 2 |
LLO2 ປັບໃຊ້ຫຼັກການຄວາມເປັນຜູ້ນຳ
ໃນແຕ່ລະຮູບແບບໃຫ້ເຂົ້າກັບແຕ່ລະສະຖານະການໄດ້ |
2.ແນວຄິດຜູ່ນຳຊັ້ນຍອດທີ່ມີຊື່ສຽງໃນໂລກ |
2. ແນວຄິດຜູ່ນຳຊັ້ນຍອດທີ່ມີຊື່ສຽງໃນໂລກທີມີຜົນຕໍ່ຄວາມສຳເລັດ 3). ໃຊ້ແບບທົດສອບ: ແບບທົດສອບວ່າທ່ານມີຄວາມເປັນຜູ່ນຳ ຫຼື ຜູ້ຕາມ (10 ນາທີ) 4). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ: ໃຫ້ນັກສຶກສາວິເຄາະຂໍ້ດີຂໍ້ເສຍຂອງຜູ້ນຳໃນທາງດ້ານສະຸານະການ? |
|||||||||||||||
5 |
CLO 3 |
LLO1: ປ່ຽນແປງພຶດຕິກຳເປັນຜູ້ນຳໃນອົງກອນໄດ້ |
ບົດທີ3
1.ການສຶກສາຕົນເອງ 2.ການສຶກສາຜູ້ອື່ນ 3.ການພັດທະນາຕົນເອງ |
1).ຖາມ-ຕອບ: ນັກສຶກສາຄິດວ່າມີວິທີການໃດແດ່ທີ່ຈະສາມາດພັດທະນາຕົນເອງໃຫ້ກາຍເປັນຜູ້ນຳທີ່ມີປະສິດພາບ
?
2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ : 1.
ວິທີການສຶກສາຕົນເອງ - ການວິເຄາະປະຫວັດຂອງຕົນ - ການສັງເກດຕົນເອງ - ການປ່ຽນກິດຈະກຳປະຈຳວັນ -
ການໃຊ້ແບບທົດສອບ - ການຟັງຄວາມຄິດເຫັນຈາກຜູ່ອື່ນ - ການເຂົ້າກຸ່ມພັດທະນາຕົນເອງ. 2. ວິທີການສຶກສາຜູ້ອື່ນ - ການສັງເກດ - ການສົນທະນາກັນໃນໂອກາດທີ່ ເໝາະສົມ 3). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ: ການສຶກສາຜູ້ນຳທີ່ປະສົບຜົນສຳເລັດ
ຈະຊ່ວຍໃຫ້ເຮົາພັດທະນາຕົນເອງແນວໃດເພື່ອໃຫ້ກາຍເປັນຜູ້ນຳ? |
1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ -ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ
ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ 2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ) 2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ ໃຊ້ຄຳຖາມແບບປາລະ
ໄນ (ຈໍານວນ 5ຂໍ້) ແລະ ໃຫ້ນັກສຶກສາຕອບໝົດທຸກໃຊ້ເວລາ 5 ນາທີ (5 ຄະແນນ) 3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ PPPSsack@gmail.com ກຳນົດ 5 ວັນ |
1. ພາເວີພອຍ 2. ໂປຣເຈັກເຕີ 3. ປື້ມແບບຮຽນວິ ຊາພາວະຜູ້ນຳ ບົດທີ2 ) 4. ປື້ມພາວະຜູ້ (2017) 5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015 6.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com |
||||||||||||
6 |
CLO 3 |
LLO1: ປ່ຽນແປງພຶດຕິກຳເປັນຜູ້ນຳໃນອົງກອນໄດ້ |
ບົດທີ3 (ຕໍ່)
1.ການພັດທະນາຕົນເອງ 2.ການພັດທະນາທັກສະພາວະຜູ່ນຳ |
1).ຖາມ-ຕອບ: ນັກສຶກສາຄິດວ່າຜູ້ນຳທີດີຄວນມີທັກ ສະແນວໃດໃນການນຳພາອົງກອນ? 2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ : 1.
ວິທີການພັດທະນາຕົນເອງ - ການພັດທະນາຄວາມສາມາດໃນການເວົ້າ ຫຼື
ສົນທະນາ - ການພັດທະນາຄວາມສາມາດໃນການຟັງ - ການພັດທະນາຄວາມຈຳ -
ການພັດທະນາທາງດ້ານອາລົມ - ການພັດທະນາຄວາມຮູ້ - ການພັດທະນາການແຕ່ງກາຍ
|
1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ -ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ
ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ 2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ) 2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ
ໂມງ ແມ່ນປະເມີນໂດຍການ ໃຫ້ກໍລະນີຕົວຢ່າງ: ກ່ຽວກັບສິລະປະຂອງການເປັນຜູ້ນຳ ແລະ ໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນຕອບ(ໃຊ້ເວລາປະມານ 15 ນາທີ) 4. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ PPPSsack@gmail.com ກຳນົດ 5 ວັນ |
1. ພາເວີພອຍ 2. ໂປຣເຈັກເຕີ 3. ປື້ມແບບຮຽນວິ ຊາພາວະຜູ້ນຳ ບົດທີ3) 4. ປື້ມພາວະຜູ້ (2017) 5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015 6. ກໍລະນີສຶກສາ 7.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com |
||||||||||||
CLO 3 |
LLO 2 ນຳໃຊ້ທັກສະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າ ໃນການປະຕິບັດວຽກງານໄດ້ |
2.ການພັດທະນາທັກສະພາວະຜູ່ນຳ |
2. ວິທີການພັດທະນາທັກສະພາວະຜູ່ນຳ - ພັດທະນາໂດຍການຮຽນຮູ້ຈາກປະສົບການ - ພັດທະນາໂດຍການຮຽນຮູ້ຈາກກໍລະນີຕົວຢ່າງ
- ພັດທະນາໂດຍການຮຽນຮູ້ຈາກການສຶກສາ 3). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ: ການພັດທະນາຄວາມເປັນຜູ້ນໍາໂດຍ ການຮຽນຮູ້ຈາກປະສົບການ ແລະ
ການຮຽນຮູ້ຈາກການສຶກສາ ມີຂໍ້ດີ ແລະ ຂໍ້ຈຳກັດແນວໃດ? |
|||||||||||||||
7 |
CLO 1 |
LLO1: ວິເຄາະໄດ້ເຖິງສະພາບແຮງຈູງໃຈຂອງບຸກຄະລາກອນໃນອົງການໄດ້ |
ບົດທີ4
1.ຄວາມໝາຍຂອງການ
ສ້າງແຫ່ງຈູງໃຈ 2.ຄວາມສຳຄັນຂອງການ
ສ້າງແຫ່ງຈູງໃຈ 3.ລັກສະນະຂອງແຮງຈູງໃຈ
|
1).ຖາມ-ຕອບ: ນັກສຶກສາຄິດວ່າການຈູງໃຈມີຄວາມ
ສຳຄັນແນວໃດຕໍ່ກັບພະນັກງານໃນ ອົງກອນ? 2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ : 1.
ຄວາມຮັບຮູ້ກ່ຽວກັບການສ້າງແຮງຈູງໃຈ
- ຄວາມໝາຍຂອງການ ສ້າງແຫ່ງຈູງໃຈ - ຄວາມສຳຄັນຂອງການ ສ້າງແຫ່ງຈູງໃຈ 2. ລັກສະນະສຳຄັນຂອງແຮງຈູງໃຈ - ແຮງຈູງໃຈພາຍໃນ - ແຮງຈູງໃຈພາຍນອກ 3). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ: ຈະມີວິທີການຈູງໃຈພະນັກງານໃນອົງ ກອນແນວໃດເພື່ອກະຕຸ້ນໃຫ້ພະນັກງານມີຄວາມຫ້າວຫັນໃນການປະຕິບັດວຽກງານ? |
1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ -ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ
ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ 2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ) 2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ ດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ ໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນຕອບໝົດທຸກຄົນ ໃຊ້ເວລາ 7 ນາທີ (3 ຄະແນນ) 3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ PPPSsack@gmail.com ກຳນົດ 5 ວັນ |
1. ພາເວີພອຍ 2. ໂປຣເຈັກເຕີ 3. ປື້ມແບບຮຽນວິ ຊາພາວະຜູ້ນຳ ບົດທີ4) 4. ປື້ມພາວະຜູ້ (2017) 5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015 6.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com |
||||||||||||
8 |
CLO 1 |
LLO1: ວິເຄາະໄດ້ເຖິງສະພາບແຮງຈູງໃຈຂອງບຸກຄະລາກອນໃນອົງການໄດ້ |
ບົດທີ4 (ຕໍ່)
1.ທີ່ມາຂອງແຮງຈູງໃຈ 2.ອົງປະກອບທີ່ກໍ່ໃຫ້ເກີດແຮງຈູງໃຈ 3.ປະເພດຂອງແຮງຈູງໃຈ |
1).ຖາມ-ຕອບ: ນັກສຶກສາຄິດວ່າໂດຍທຳມະຊາດຂອງ
ມະນຸດແລ້ວຈະມີຄວາມຕ້ອງການຫຍັງແດ່ໃນການດຳລົງຊີວິດປະຈຸບັນ? 2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ : 1.
ທີ່ມາຂອງແຮງຈູງໃຈ - ຄວາມຕ້ອງການ - ພະລັງຂັບເຄື່ອນ
- ສິ່ງລໍ້ໃຈ
- ການຕື່ນຕົວ
- ຄວາມຄາດຫວັງ
- ການຕັ້ງເປົ້າໝາຍ |
1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ -ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ
ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ 2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ) 2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ ໃຊ້ຄຳຖາມແບບປາລະ
ໄນ (ຈໍານວນ 5ຂໍ້) ແລະ ໃຫ້ນັກສຶກສາຕອບໝົດທຸກໃຊ້ເວລາ 5 ນາທີ (5 ຄະແນນ) 3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ PPPSsack@gmail.com ກຳນົດ 5 ວັນ |
1. ພາເວີພອຍ 2. ໂປຣເຈັກເຕີ 3. ປື້ມແບບຮຽນວິ ຊາພາວະຜູ້ນຳ ບົດທີ4) 4. ປື້ມພາວະຜູ້ (2017) 5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015 6. ແບບທົດສອບ 7.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com |
||||||||||||
CLO 2 |
LLO2: ນຳໃຊ້ເຕັກນິກຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການສ້າງແຮງຈູງພະນັກງານໃນອົງກອນໄດ້ |
|
2. ອົງປະກອບທີກໍ່ໃຫ້ເກີດແຮງຈູງໃຈ - ອົງປະກອບທາງຊີວະພາບ - ອົງປະກອບທາງດ້ານຄວາມຄິດ
- ອົງປະກອບໃນດ້ານການຮຽນຮູ້ 3. ປະເພດຂອງແຮງຈູງໃຈ
- ແຮງຈູງໃຈຕາມລັກສະນະທີ່ແທ້ຈິງ
- ແຮງຈູງໃຈໃນລັກສະນະກິດຈະ ກຳທີ່ຈະນຳໄປສູ່ເປົ້າໝາຍ
- ແຮງຈູງໃຈໄຝ່ຫາອຳນາດ 3). ໃຊ້ແບບທົດສອບ: (ແບບທົດສອບປະເມີນແຮງຈູງໃຈໄຝ່ຫາຄວາມສຳເລັດ 10 ນາທີ) 4). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ: 1.ປັດຈຸບັນແຮງຈູງໃຈໃດເປັນສິ່ງຈູງ ໃຈທີ່ມີຄວາມສຳຄັນຕໍ່ກັບພະນັກງານ? |
|||||||||||||||
9 |
ສອບເສັງກາງພາກ (Midterm exam) 1. ໃຫ້ນັກສຶກສາວິເຄາະຄຸນລັກສະນະທີ່ປະສົບຜົນສຳເລັດຂອງຜູ້ນຳທ່ານໃດໜື່ງ
? 2. ໃຫ້ນັກສຶກສາວິເຄາະຄຸນລັກສະນະທີ່ບໍ່ປະສົບຜົນສຳເລັດຂອງຜູ້ນຳທ່ານໃດໜື່ງ
? - ໃຊ້ເວລາ 1 ຊົ່ວໂມງ - ຄະແນນ 20 % |
|||||||||||||||||
10 |
CLO 1 |
LLO1: ວິເຄາະໄດ້ເຖິງສະພາບແຮງຈູງໃຈຂອງບຸກຄະລາກອນໃນອົງການໄດ້ |
ບົດທີ4 (ຕໍ່)
1.ທິດສະດີການຈູງໃຈ 2.ຜູ່ນຳກັບການຈູງໃຈໃນອົງການ |
1).ຖາມ-ຕອບ: ນັກສຶກສາຄິດວ່າການຈູງໃຈດ້ວຍລາງວັນຕອງແທນນັ້ນຄວນໃຊ້ໃນສະຖານະການແບບໃດຈຶ່ງສາມາດຈູງໃຈໄດ້? 2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ : 1.
ທິດສະດີການຈູງໃຈ - ທິດສະດີລຳດັບຂັ້ນຄວາມຕ້ອງການຂອງ Maslow - ທິດສະດີ
ອີອາຈີ (ERG) ຂອງທ່ານ ແອນເດີເຟີ (Alderfer)
- ທິດສະດີການຈູງໃຈຂອງ ທ່ານ Herzberg
- ທິດສະດີ X ແລະ Y
ຂອງທ່ານ
ແມກເກຣກໍ McGregor |
1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ -ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ
ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ 2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ) 2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ ດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ ໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນຕອບໝົດທຸກຄົນ ໃຊ້ເວລາ 5 ນາທີ (2 ຄະແນນ) 3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ PPPSsack@gmail.com ກຳນົດ 5 ວັນ |
1. ພາເວີພອຍ 2. ໂປຣເຈັກເຕີ 3. ປື້ມແບບຮຽນວິ ຊາພາວະຜູ້ນຳ ບົດທີ4) 4. ປື້ມພາວະຜູ້ (2017) 5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015 6.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com |
||||||||||||
CLO 2 |
LLO2: ນຳໃຊ້ເຕັກນິກຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການສ້າງແຮງຈູງພະນັກງານໃນອົງກອນໄດ້ |
2.ຜູ່ນຳກັບການຈູງໃຈໃນອົງການ |
2. ຜູ່ນຳກັບການຈູງໃຈໃນອົງການ - ການຈູງໃຈດ້ວຍລາງວັນຕອບແທນ - ການຈູງໃຈດ້ວຍວຽກ
- ການຈູງໃຈດ້ວຍວັດທະນະທຳຂອງອົງການ 3). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ: ຜູ້ນຳທີດີຄວນມີວິທີການຈູງໃຈບຸກຄະລາກອນໃນອົງການແນວໃດ? |
|||||||||||||||
11 |
CLO 1 |
LLO1: ວິເຄາະສະພາບບັນຫາການສື່ສານໃນອົງກອນເພື່ອນຳໄປປັບປຸງແກ້ໄຂໄດ້ |
ບົດທີ5
1.ຄວາມໝາຍ ແລະ
ຄວາມສຳຄັນຂອງການສື່ສານໃນອົງການ 2. ຮູບແບບການສື່ສານໃນອົງການ |
1).ຖາມ-ຕອບ: ນັກສຶກສາຄິດວ່າການສື່ສານມີຄວາມສຳຄັນແນວໃດຕໍ່ກັບຜູ້ນຳ? 2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ : 1.
ຄວາມເຂົ້າໃຈກ່ຽວກັບການສື່ສານ 2. ຄວາມສຳຄັນຂອງການສື່ສານໃນອົງການ 3. ຮູບແບບການສື່ສານໃນອົງການ
- ການສື່ສານແບບເປັນທາງການ ແລະ ແບບບໍ່ເປັນທາງການ - ການຕິດຕໍ່ສືສານແບບ 3 ທາງ |
1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ -ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ
ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ 2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ) 2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ ໃຊ້ຄຳຖາມແບບປາລະ
ໄນ (ຈໍານວນ 5ຂໍ້) ແລະ ໃຫ້ນັກສຶກສາຕອບໝົດທຸກໃຊ້ເວລາ 5 ນາທີ (5 ຄະແນນ) 3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ PPPSsack@gmail.com ກຳນົດ 5 ວັນ |
1. ພາເວີພອຍ 2. ໂປຣເຈັກເຕີ 3. ປື້ມແບບຮຽນວິ ຊາພາວະຜູ້ນຳ ບົດທີ5) 4. ປື້ມພາວະຜູ້ (2017) 5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015 6. ແບບທົດສອບ 7.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com |
||||||||||||
CLO 3 CLO 4 |
LLO2: ນຳໃຊ້ການສື່ສານເຂົ້າໃນການປະຕິບັດວຽກງານໄດ້ຢ່າງມີປະສິດທິພາບ |
3.ເຕັກນິກການສື່ສານໃນອົງການ |
4. ເຕັກນິກການສື່ສານໃນອົງການ - ການສື່ສານໂດຍໃຊ້ພາສາເວົ້າ - ການສື່ສານໂດຍພາສາຂຽນ - ການສື່ສານໂດຍບໍ່ໃຊ້ຄຳເວົ້າ
- ການສື່ສານຜ່ານທາງອີເລັກໂຕຼນິກ 3). ໃຊ້ແບບທົດສອບ: (ແບບທົດສອບກ່ຽວກັບປະສິດທິຜົນ
ຂອງການສື່ສານ10 ນາທີ) 3). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ: ໃຫ້ນັກສຶກສາວິເຄາະເຖິງຮູບແບບການສື່ສານແຕ່ລະປະເພດນັ້ນມີຂໍ້ດີ
ແລະ ຂໍ້ຈຳກັດແນວໃດ ເມື່ອນຳມາໃຊ້ເຂົ້າໃນການປະຕິບັດວຽກງານ? |
|||||||||||||||
12 |
CLO 3 CLO 4 |
LLO3: ປັບຕົວໃຫ້ເຂົ້າກັບສັງຄົມ ແລະເພືອນຮ່ວມງານໃນອົງກອນໄດ້ |
ບົດທີ5 (ຕໍ່)
1. ຄວາມໝາຍ ແລະ
ຄວາມສຳຄັນຂອງມະນຸດສຳພັນ 2. ຫຼັກການທົ່ວໄປໃນການເສີ່ມສ້າງມະນຸດສຳພັນ |
1).ຖາມ-ຕອບ: ນັກສຶກສາຄິດວ່າມະນຸດສຳພັນມີຄວາມສຳຄັນແນວໃດຕໍ່ກັບຜູ້ນຳ? 2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ : 1.
ຄວາມໝາຍຂອງມະນຸດສຳພັນ 2. ຄວາມສຳຄັນຂອງມະນຸດສຳພັນ 3. ຫຼັກການເສີ່ມສ້າງມະນຸດສຳພັນ
- ການສຳຫຼວດຕົນເອງ - ການສຶກສາສິ່ງທີ່ຄວນຮູ້ກ່ຽວກັບບຸກຄົນ - ການສ້າງຄວາມເປັນມິດ
ເພື່ອເສີ່ມສ້າງການພົວພັນທີ່ດີຕໍ່ກັນ ແລະ ໃຫ້ຍັ່ງຢືນ 3). ໃຊ້ແບບທົດສອບ: ແບບທົດສອບດ້ານບຸກຄະລິກກະພາບຂອງຄວາມເປັນຜູ້ນໍາ(10 ນາທີ) 4). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ: ຜູ້ນຳຄວນມີວິທີການແນວໃດເພື່ອສ້າງມະນຸດສຳພັນກັບຜູ້ຢູ່ໃຕ້ບັງຄັບບັນຊາ? |
1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ -ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ
ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ 2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ) 2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ ດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ ໂດຍການສຸ່ມນັກສຶກສາຕອບ 5-10) ໃຊ້ເວລາ 10 ນາທີ (2 ຄະແນນ) 3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ PPPSsack@gmail.com ກຳນົດ 5 ວັນ |
1. ພາເວີພອຍ 2. ໂປຣເຈັກເຕີ 3. ປື້ມແບບຮຽນວິ ຊາພາວະຜູ້ນຳ ບົດທີ5) 4. ປື້ມພາວະຜູ້ (2017) 5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015 6.ແບບທົດສອບ 7.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com |
||||||||||||
13 |
CLO 3 CLO 4 |
LLO3: ປັບຕົວໃຫ້ເຂົ້າກັບສັງຄົມ ແລະເພືອນຮ່ວມງານໃນອົງກອນໄດ້ |
ບົດທີ5 (ຕໍ່)
1.ຫຼັກການສ້າງມະນຸດສຳພັນໃນອົງການ 2. ຫຼັກການສ້າງມະນຸດສຳພັນກັບຜູ່ຢູ່ໃຕ້ບັງຄັບບັນຊາ
|
1).ຖາມ-ຕອບ: ນັກສຶກສາຄິດວ່າລັກສະນະຜູ່ນຳທີ່ເຮັດໃຫ້ລູກນ້ອງເກີດຄວາມເຊື່ອໝັ້ນໄດ້ນັ້ນມີປັດໄຈໃດແດ່? 2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ : 1.
ຫຼັກການສ້າງມະນຸດສຳພັນໃນອົງການ - ຮູ້ຈັກຄວບຄຸມອາລົມຂອງຕົນເອງ - ຮູ້ວິທີສົ່ງເສີ່ມໃຫ້ກຳລັງໃຈ - ຮູ້ຈັກໃຫ້ລາງວັນ, ການຍ້ອງຍໍຊົມເຊີຍ - ຊີ້ແຈງການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານ... - ຮັກສາຜົນປະໂຫຍດຕ່າງໆ
ບົນພື້ນຖານຄວາມຍຸຕິທຳ 2. ຫຼັກການສ້າງມະນຸດສຳພັນກັບຜູ່ຢູ່ໃຕ້ບັງຄັບບັນຊາ - ຕ້ອງມີການພົວພັນທີດີຕໍ່ກັບຜູ້ຢູ່ໃຕ້ບັງຄັບບັນຊາ - ປະພຶດຕົນເປັນຕົວຢ່າງທີດີ 3. ລັກສະນະຜູ່ນຳທີ່ເຮັດໃຫ້ລູກນ້ອງເກີດຄວາມເຊື່ອໝັ້ນ 3). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ: ຜູ້ນຳທີປະສົບຄວາມສຳເລັດນັ້ນຕ້ອງຮູ້ຈັກຫຼັກການສ້າງມະນຸດສຳພັນກັບຜູ້ຢູ່ໃຕ້ບັງຄັບບັນຊາແນວໃດ?
|
1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ -ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ
ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ 2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ) 2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ ໃຊ້ຄຳຖາມແບບປາລະ
ໄນ (ຈໍານວນ 5ຂໍ້) ແລະ ໃຫ້ນັກສຶກສາຕອບໝົດທຸກໃຊ້ເວລາ 5 ນາທີ (5 ຄະແນນ) 3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ PPPSsack@gmail.com ກຳນົດ 5 ວັນ |
1. ພາເວີພອຍ 2. ໂປຣເຈັກເຕີ 3. ປື້ມແບບຮຽນວິ ຊາພາວະຜູ້ນຳ ບົດທີ5) 4. ປື້ມພາວະຜູ້ (2017) 5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015 6.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com |
||||||||||||
14 |
CLO 3 |
LLO1: ສ້າງແບບແຜນການເຮັດວຽກ
ແລະວິເຄາະໄຈ້ແຍກຢ່າງໃຫ້ແທດເໝາະກັບສະພາບຕົວຈິງຂອງອົງການໄດ້. |
ບົດທີ6
1.ຄວາມສຳນຶກກ່ຽວກັບແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ 2. ຄວາມຈຳເປັນໃນການສ້າງແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກຢ່າງມີວິທະຍາສາດ |
1).ຖາມ-ຕອບ: ນັກສຶກສາຄິດວ່າຜູ້ນຳຄວນມີແບບ
ແຜນວິທີການເຮັດວຽກແນວໃດຈຶ່ງປະ ສົບຄວາມສຳເລັດ? 2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ : 1.
ຄວາມສຳນຶກກ່ຽວກັບແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ 2. ຄວາມຈຳເປັນໃນການສ້າງແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກຢ່າງມີວິທະຍາສາດ 3. ການສ້າງແບບແຜນການເຮັດວຽກທີ່ມີວິທະຍາສາດ 3). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ: ໃຫ້ນັກສຶກສາຍົກຕົວຢ່າງແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກຂອງຜູ້ນຳທີ່ປະສົບຄວາມສຳເລັດທ່ານໃດໜື່ງມາວິເຄາະ? |
-ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ
ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ 2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ) 2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ ດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ ແລະສຸ່ມນັກສຶກສາຕອບປະມານ 5-10) ໃຊ້ເວລາ 10 ນາທີ (2 ຄະແນນ) 3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ PPPSsack@gmail.com ກຳນົດ 5 ວັນ |
1. ພາເວີພອຍ 2. ໂປຣເຈັກເຕີ 3. ປື້ມແບບຮຽນວິ ຊາພາວະຜູ້ນຳ ບົດທີ6) 4. ປື້ມພາວະຜູ້ (2017) 5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015 6.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com |
||||||||||||
15 |
CLO 3 CLO 4 |
LLO2: ປຽບທຽບ ແລະ ພິຈາລະນາໄດ້ ເຖິງຄຸນສົມບັດທີ່ດີຂອງຄວາມ ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງກອນຕ່າງໆໄດ້ |
ບົດທີ6 (ຕໍ່)
1. ຄວາມສຳນຶກກ່ຽວກັບຄຸນສົມບັດ 2. ມາດຕະຖານຄຸນສົມບັດຂອງຜູ່ນໍາ |
1).ຖາມ-ຕອບ: 1.ນັກສຶກສາຄິດວ່າຜູ້ນຳທີ່ດີນັ້ນຄວນມີຄຸນສົມບັດແນວໃດ? 2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ : 1.
ຄວາມສຳນຶກກ່ຽວກັບຄຸນສົມບັດ 2. ມາດຕະຖານຄຸນສົມບັດຂອງຜູ່ນໍາ |
1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ -ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ
ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ 2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ) 2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ ດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ ໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນຕອບໝົດທຸກຄົນ ໃຊ້ເວລາ 5 ນາທີ (2 ຄະແນນ) |
1. ພາເວີພອຍ 2. ໂປຣເຈັກເຕີ 3. ປື້ມແບບຮຽນວິ ຊາພາວະຜູ້ນຳ ບົດທີ6) 4. ປື້ມພາວະຜູ້ (2017) 5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015 6.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com |
||||||||||||
CLO 3 CLO 4 |
LLO 3: ເປັນແບບຢ່າງຄຸນສົມບັດທີ່ດີໃຫ້ ກັບສັງຄົມ ແລະ ເພືອນຮ່ວມງານ ໃນອົງກອນໄດ້ |
3. ແນວທາງການຝຶກຝົນຫຼໍ່ຫຼອມຂອງຜູ່ນຳໃຫ້ມີຄຸນສົມບັດສິນທຳປະຕິວັດ |
3. ແນວທາງການຝຶກຝົນຫຼໍ່ຫຼອມຂອງຜູ່ນຳໃຫ້ມີຄຸນສົມບັດສິນທຳປະຕິວັດ 3). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ: ໃຫ້ນັກສຶກສາຍົກຕົວຢ່າງຄຸນສົມບັດຂອງຜູ້ນຳທີ່ປະສົບຄວາມສຳເລັດທ່ານໃດໜື່ງມາວິເຄາະ? |
|||||||||||||||
16 |
CLO 1 |
LLO1: ວິເຄາະແນວທາງນະໂຍບາຍຂອງພັກ-ລັດທີ່ວາງອອກມາໄດ້ຢ່າງ
ຖືກຕ້ອງສອດຄ່ອງ |
ບົດທີ7
1. ຄວາມເຂົ້າໃຈໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແນວທາງນະໂຍບາຍ
2. ຄວາມສຳຄັນຂອງການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ |
1).ຖາມ-ຕອບ: ນັກສຶກສາຄິດວ່າຜູ້ນຳມີບົດບາດສຳຄັນແນວໃດເພື່ອເຮັດໃຫ້ແນວທາງນະໂຍ
ບາຍຂອງພັກ ແລະ ລັດທີວາງອອກມານັ້ນກາຍເປັນຮູບປະທຳ? 2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ : 1.
ຄວາມເຂົ້າໃຈໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແນວທາງນະໂຍບາຍ 2. ຄວາມສຳຄັນຂອງການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ |
1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ -ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ
ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ 2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ) 2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ ດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ ແລະ ສຸ່ມນັກສຶກສາຕອບປະມານ 5-10) ໃຊ້ເວລາ 10 ນາທີ (2 ຄະແນນ) 3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ PPPSsack@gmail.com ກຳນົດ 5 ວັນ |
1. ພາເວີພອຍ 2. ໂປຣເຈັກເຕີ 3. ປື້ມແບບຮຽນວິ ຊາພາວະຜູ້ນຳ ບົດທີ7) 4. ປື້ມພາວະຜູ້ (2017) 5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015 6.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com |
||||||||||||
CLO 2 |
LLO2 ຜັນຂະຫຍາຍແນວທາງນະໂຍ ບາຍຂອງພັກ-ລັດໃຫ້ກາຍເປັນແຜນລະອຽດເໝາະສົມກັບສະພາບຕົວຈິງໄດ້ |
3.ແນວທາງຂອງຜູ້ນຳໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ |
3. ແນວທາງຂອງຜູ້ນຳໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແນວທາງນະໂຍບາຍ -ເຊື່ອມຊື່ມ ແລະ
ເຂົ້າໃຈແຈ້ງກ່ຽວກັບແນວທາງນະໂຍບາຍ - ມີລະບົບການຈັດຕັ້ງທີດີ, ມີພາຫະນະວັດຖູຮັບໃຊ້ໃນລະດັບອັນຈຳເປັນ - ກຳແໜ້ນພະນັກງານ 3). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ: ຜູ້ນຳຄວນມີວິທີການຫັນແນວທາງນະໂຍບາຍຂອງພັກ ແລະ ລັດ
ແນວໃດໃຫ້ກາຍເປັນແຜນງານ, ໂຄງການ ແລະ ກິດຈະກຳ ທີ່ສາມາດຈັດຕັ້ງປະຕິບັດໄດ້ຈິງ?
|
|||||||||||||||
17 |
CLO 1 |
LLO1: ວິເຄາະບັນຫາຂໍ້ຂັດແຍງ ທີ່ເກີດຂື້ນໃນອົງການ |
ບົດທີ8
1. ຄວາມເຂົ້າໃຈກ່ຽວກັບຂໍ້ຂັດແຍ້ງໃນອົງການ 2. ຮູບແບບ ຫຼື ວິທີການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງ |
1).ຖາມ-ຕອບ: ນັກສຶກສາຄິດວ່າຜູ້ນຳມີສ່ວນສຳຄັນ
ຄືແນວໃດໃນການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງໃນ ອົງການ? 2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ : 1.
ສາເຫດຂອງຄວາມຂັດແຍ້ງ 2. ຜົນຂອງຄວາມຂັດແຍ້ງ 3. ຮູບແບບ ຫຼື
ວິທີການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງ
- ການແກ້ໄຂໂດຍການໃຊ້ອຳນາດ
- ການແກ້ໄຂໂດຍການຮ່ວມມືກັນ
- ການແກ້ໄຂໂດຍການປະນີປະນອມກັນ
- ການແກ້ໄຂໂດຍການຫຼີກລ່ຽງ |
1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ -ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ
ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ 2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ) 2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ ດ້ວຍການໃຫ້ກໍລະນີຕົວ ຢ່າງແລ້ວໃຫ້ນັກສຶກສາ ຂຽນຕອບ 10 ນາທີ (5 ຄະແນນ) 3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ PPPSsack@gmail.com ກຳນົດ 5 ວັນ |
1. ພາເວີພອຍ 2. ໂປຣເຈັກເຕີ 3. ປື້ມແບບຮຽນວິ ຊາພາວະຜູ້ນຳ ບົດທີ8) 4. ປື້ມພາວະຜູ້ (2017) 5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015 6.ແບບທົດສອບ 7.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com |
||||||||||||
CLO 2 |
LLO2 : ນຳໃຊ້ຫຼັກການຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງໃນອົງການໄດ້ |
1. ແນວທາງທີ່ກໍ່ໃຫ້ເກີດຜົນສຳເລັດໃນການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງ 2.ເຕັກນິກການເຈລະຈາ ແລະ ການຕໍ່ລອງ |
4. ແນວທາງທີ່ກໍ່ໃຫ້ເກີດຜົນສຳເລັດໃນການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງ 5. ເຕັກນິກການເຈລະຈາ ແລະ ການຕໍ່ລອງ 3). ໃຊ້ແບບທົດສອບ: ແບບທົດສອບປະເມີນພາວະຄວາມເປັນ ຜູ້ນຳ (10 ນາທີ) 4). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າບົດສຸດ ທ້າຍ: ຜູ້ນຳຄວນມີວິທີການຫັນແນວທາງນະໂຍບາຍຂອງພັກ ແລະ ລັດ
ແນວໃດໃຫ້ກາຍເປັນແຜນງານ, ໂຄງການ ແລະ ກິດຈະກຳທີ່ສາມາດຈັດຕັ້ງປະຕິບັດໄດ້ຈິງ? 5). ສະຫຼຸບບົດຮຽນ ແລະ ແກ້ໄຂ ຂໍ້ຂອງໃຈ
ເພື່ອກຽມສອບເສັງ ທ້າຍພາກຮຽນ |
|||||||||||||||
18 |
ອາທິດແຮ/ທວນຄືນເສັງພາກຮຽນ Spare/Revised week before final exam |
|||||||||||||||||
19 |
ສອບເສັງທ້າຍພາກຮຽນ (Final exam) ປະຕິບັດຕາມແຈ້ງການຂອງພະແນກວິຊາການ
ຄະນະນິຕິສາດ ແລະ ລັດຖະສາດວາງອອກມາ |
|||||||||||||||||
ການວັດຜົນການຮຽນ
ລ/ດ |
ກິດຈະກຳ |
ເກນການໃຫ້ຄະແນນຄິດເປັນ % |
1 |
ການຂຶ້ນຫ້ອງ (ບໍ່ຂາດຈັກເທື່ອ) |
10 |
2 |
ກິດຈະກຳ ( ມີສ່ວນຮ່ວມຕອບຄຳຖາມ, ເຮັດແບບທົດສອບ,
ສົ່ງວຽກບ້ານ….) |
20 |
3 |
ສອບເສັງກາງພາກຮຽນ |
20 |
4 |
ສອບເສັງທ້າຍພາກຮຽນ |
20 |
ລວມ |
100 |
ການປະເມີນຜົນ ແລະ ໃຫ້ຄະແນນ
ລະດັບຄະແນນ |
ຄວາມໝາຍ |
ຄະແນນລວມ |
ຄ່າລະດັບ |
|
ສັນຍາລັກພາສາອັງກິດ |
ພາສາລາວ |
ພາສາອັງກິດ |
||
A |
ດີເລີດ |
Excellent |
91-100 |
4.0 |
B+ |
ດີຫຼາຍ |
Very good |
81-90 |
3.5 |
B |
ດີ |
Good |
70-80 |
3.0 |
C+ |
ດີພໍໃຊ້ |
Fairly good |
65-69 |
2.5 |
C |
ພໍໃຊ້ໄດ້ |
Fair |
60-64 |
2.0 |
D+ |
ອ່ອນ |
Poor |
55-59 |
1.5 |
D |
ອ່ອນຫຼາຍ |
Very Poor |
50-54 |
1.0 |
F |
ຕົກ |
Fail |
0-49 |
0 |
I |
ບໍ່ສົມບູນ(ຮຽນບໍ່ຄົບ) |
Incomplete |
ຂາດຮຽນເກີນ 80% ຂອງຈຳນວນທັງໝົດ |
ທີ່ ຄະນະນິຕິສາດ ແລະ ລັດຖະສາດ ວັນທີ 01/ 09 /
2021
ความคิดเห็น
แสดงความคิดเห็น