ກົດເລືອກອ່ານແຕ່ລະໝວດໝູ່

แสดงเพิ่มเติม

ແຜນການສອນລາຍວິຊາ ພາວະຜູ້ນຳ ສົກສຶກສາ 2021-2022

 

ວິຊາ ພາວະຜູ້ນຳ
ໂດຍ: ປັນຍາສັກ ແສງອ່ອນແກ້ວ

ແຜນການສອນລາຍວິຊາ ສົກສຶກສາ 2021-2022

(Course Syllabus)

 

ຊື່ຫຼັກສູດ

(Name of the  programme)

ພາສາລາວ (Lao Language): ຫຼັກສູດປະລິນຍາຕີ ລັດຖະສາດ ສາຂາ ການປົກຄອງ

ພາສາອັງກິດ (English Language): BACHELOR OF POLITICAL SCIENCE PROGRAM IN  GOVERNANCE

ຊື່ວິຊາ

(Course title)

ພາສາລາວ (Lao Language): ພາວະຜູ້ນຳ

ພາສາອັງກິດ (English Language): Leadership

ລະຫັດວິຊາ (Course code)

135LP421

ຈໍານວນໜ່ວຍກິດ

(Credit units)

2

ຈໍານວນຊົ່ວໂມງ (Number of hours)

96 (ບັນຍາຍ: 32 ຊມ; ຝຶກຫຼັດຕົວຈິງ: 0 ຊມ ແລະ ສຶກສາດ້ວຍຕົວເອງ: 64 ຊມ)

ໝວດວິຊາ  

(Group of the course)

2(2-0-4)

ສອນປີທີ (Year)

4

ພາກຮຽນທີ (Semester)

1

ພາສາທີ່ນໍາໃຊ້ໃນການສອນ

(Language of instruction)

ພາສາລາວ

ວິຊາບັງຄັບທີ່ຕ້ອງຮຽນກ່ອນ

(Pre-requisites)

ບໍ່ມີ

ຊື່ອາຈານສອນ 1

(Name of lecturer 1)

ອຈ.ປທ. ປັນຍາສັກ ແສງອ່ອນແກ້ວ

ເບີໂທລະສັບ (Phone number)

02059888689

 

ທີ່ຢູ່ອີເມວ (Email address)

PPPsack@gmail.com

ຫ້ອງການປະຈໍາ/ບ່ອນສັງກັດ

(Office/Place of affiliation)

ຄະນະນິຕິສາດ ແລະ ລັດຖະສາດ

ຄູສອນປະຈໍາ/ຄູຮັບເຊີນ

(Full-time lecturer/Inviting lecturer)

ຄູສອນປະຈຳ

ຊື່ອາຈານສອນ 2

(Name of lecturer 2)

 

ເບີໂທລະສັບ (Phone number)

 

 

 

ທີ່ຢູ່ອີເມວ (Email address)

 

ຫ້ອງການປະຈໍາ/ບ່ອນສັງກັດ

Office/Place of affiliation

 

ຄູສອນປະຈໍາ/ຄູຮັບເຊີນ

(Full-time lecturer/Inviting lecturer)

 

ຄໍາອະທິບາຍຫຍໍ້ຂອງວິຊາ

Course Description

ສຶກສາກ່ຽວກັບ ທິດສະດີຄວາມເປັນຜູ້ນຳ, ການພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳ, ການສ້າງແຮງງຈູງໃຈ, ແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ, ຄຸນສຳບັດທີ່ດີຂອງການເປັນຜູ້ນໍາ ຕະຫຼອດຮອດການຮຽນຮູ້ສິລະປະຂອງການເປັນຜູ້ນຳໃນການບໍລິຫານໃຫ້ສອດຄ່ອງ ແລະເໝາະສົມກັບສະຖານະການໄດ້ຢ່າງຖືກຕ້ອງ.

ຈຸດປະສົງຂອງວິຊາ

Course objectives

ຈຸດປະສົງຂອງການຮຽນວິຊານີ້ແມ່ນເພື່ອຈະໃຫ້ນັກສຶກສາ :

 

1. ເຂົ້າໃຈທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆ ຂອງການພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານການປົກຄອງ ແລະ ການບໍລິຫານລັດ

2. ນຳໃຊ້ທິດສະດີກ່ຽວກັບພາວະຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານ ແລະ ການປົກຄອງໄດ້ຢ່າງເໝາະສົມກັບສະຖານະການ

3. ພັດທະນາທັກສະຄວາມເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການໄດ້ ທັ້ງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນ

 

 

 

 

ຄາດໝາຍຜົນການຮຽນຂອງວິຊາCourse learning outcomes (CLOs)

ໃຫ້ລະບຸດ້ານການຮຽນຮູ້ໃສ່ແຕ່ລະຜົນການຮຽນຂອງລາຍວິຊາ

(Please indicate domains of learning for each CLO)

ເນື້ອໃນຄາດໝາຍຜົນການຮຽນຂອງລາຍວິຊາ

 

ໜຶ່ງລາຍວິຊາຄວນໃຫ້ມີ 3-4 ຄາດໝາຍຜົນການຮຽນ

(Guidelines: 3-4 CLOs per course)

ໜຶ່ງຫຼັກສູດຄວນໃຫ້ມີ 6-10 ຄາດໝາຍຜົນການຮຽນ

Guidelines: 6-10 Programme Learning Outcomes (PLOs) per programme

ດ້ານຄວາມຮູ້

Knowledge domain

ດ້ານທັກສະ

Skill domain

 

ດ້ານການນໍາໃຊ້

Application domain

ດ້ານຄວາມສາມາດທາງສັງຄົມ

Social attitude domain

PLO1

PLO2

PLO3

PLO4

 

PLO5

PLO6

PLO7

PLO8

PLO9

ດ້ານຄວາມຮູ້

 

CLO1:

ເຊື່ອມໂຍ່ງທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກ ການຂອງການເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການບໍລິຫານອົງການ

D

D

 

 

 

 

 

 

 

ດ້ານນຳໃຊ້

CLO2:

ນຳໃຊ້ທິດສະດີ ແລະ ຫຼັກການຕ່າງໆ ເພື່ອພັດທະນາພາວະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານການປົກຄອງ ແລະ ການບໍລິຫານລັດ

 

 

D

 

 

D

 

D

 

ດ້ານທັກສະ

 

CLO3:

ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງການທັ້ງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນໄດ້ ແລະ ສາມາດເຮັດວຽກເປັນໝູ່ຄະນະ

 

 

D

 

 

 

 

D

D

ດ້ານທັກສະທາງສັງຄົມ

CLO4:

ມີຄຸນສົມບັດທີ່ດີໃນຄວາມເປັນແບບຢ່າງໃນການບໍຫານ ແລະ ການປົກຄອງ

 

 

 

 

 

 

 

D

D

ສະຫຼຸບລວມໂດຍການໝາຍ D ຫຼື I ໃສ່ແຕ່ລະດ້ານ

D

D

D

 

 

D

 

D

D

ໃຫ້ໝາຍ D ຫຼື I ໃສ່ຫ້ອງທີ່ CLOs ສະໜັບສະໜູນ PLOs. ຖ້າສະໜັບສະໜູນທາງກົງໃຫ້ໝາຍ D. ແຕ່ຖ້າສະໜັບສະໜູນທາງອ້ອມໃຫ້ໝາຍ I. ສ່ວນຫ້ອງທີ່ບໍ່ສະໜັບສະໜູນໃຫ້ປະຫວ່າງໄວ້.

D ທາງກົງ (ເນື້ອໃນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງເຊັ່ນ: ຫຼັກສູດ); I ທາງອ້ອມ (ທີ່ບໍ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບເນື້ອໃນເຊັ່ນ:ວິທີການຮຽນ-ການສອນ, ການປະເມີນ, ກິດຈະກຳນອກຫຼັກສູດຕ່າງໆ)

Put D to illustrate the “direct” support/alignment between CLOs and PLOs, and I for “indirect” support/alignment. If not, please leave blanks.

D = Direct (contents related e.g. syllabus); I = Indirect (non-contents related e.g. teaching & learning, student assessment, CCAs, ECAs)

 

 

 

 

 

 

 

 

ແຜນການສອນ (Course outline)

ອາທິດ

 

Week

ເລກລຳດັບຄາດໝາຍຜົນການຮຽນຂອງລາຍວິຊາ

 

(CLOnumber)

ຜົນການຮຽນຂອງບົດຮຽນ

Lesson Learning Outcomes (LLOs)

ໜຶ່ງບົດຮຽນຄວນໃຫ້ມີ  2-3   ຄາດໝາຍຜົນການຮຽນ

(Guidelines: 2-3 LLOs per lesson)

ຫົວຂໍ້ & ເນື້ອໃນ

Topics & contents

ກິດຈະກຳການຮຽນ

Learning Activities

ການປະເມີນຜົນ

Assessments

ຊັບພະຍາກອນ

Resources

(1) ອຸປະກອນຮັບ[ໃຊ້;

(2) ແຫຼ່ງການຮຽນຮູ້;

(3) ເອກະສານອ້າງອີງ

1

CLO 2

LLO1:

ນຳໃຊ້ຫຼັກການຂອງຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານໃນອົງກອນໄດ້

ບົດທີ1 :
ຄວາມຮູ້ພື້ນຖານກ່ຽວກັບພາວະຜູ່ນຳ

1. ຄວາມໝາຍຂອງພາວະຜູ້ນຳ

2.ບົດບາດຂອງພາວະຜູ້ນຳ

3. ຄວາມແຕກຕ່າງລະຫວ່າງຜູ້ນຳ ແລະ ຜູ້ບໍລິຫານ

1).ຖາມ-ຕອບ:

1.ນັກສຶກສາມີຄວາມເຂົ້າໃຈແນວໃດ

ກ່ຽວກັບຜູ້ນຳ ແລະ ພາວະຜູ້ນຳ?

2. ຜູ້ນຳ ແລະ ຜູ້ບໍລິຫານມີຄວາມແຕກຕ່າງກັນແນວໃດ?

2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ :

1. ຄວາມໝາຍຂອງຜູ້ນຳ

2. 9 ບົດບາດຂອງຄວາມຜູ້ນຳຕາມຄວາມຄາດຫວັງຂອງສັງຄົມ

 

1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ

-ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ 2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ)

2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ

ດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ ແລະ ສຸ່ມເອົານັກສຶກສາຂຽນຕອບ ປະມານ 5-10 ຄົນ

ໃຊ້ເວລາ 10 ນາທີ

(2 ຄະແນນ)

3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ

PPPSsack@gmail.com

ກຳນົດ 5 ວັນ

 

 

 

 

1. ພາເວີພອຍ

2. ໂປຣເຈັກເຕີ

3. ປື້ມແບບຮຽນວິ

ຊາພາວະຜູ້ນຳ ບົດທີ1 ໜ້າທີ 1-10)

4. ປື້ມພາວະຜູ້  (2017)

5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015

6. ແບບທົດສອບ

7.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com

CLO 1

LLO2:

ຈຳແນກໄດ້ລະຫວ່າງບົດບາດ ຄວາມເປັນຜູ້ນຳ ແລະ ຜູ້ບໍລິຫານ

3. ຄວາມແຕກຕ່າງລະຫວ່າງຜູ້ນຳ ແລະ ຜູ້ບໍລິຫານ

3. ລັກສະນະຂອງຜູ້ນໍາ ແລະ ລັກສະນະຂອງຜູ້ບໍລິຫານ

3). ໃຊ້ແບບທົດສອບ:

ແບບທົດສອບປະເມີນພາວະຄວາມເປັນ ຜູ້ນຳ (10 ນາທີ)

4). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ:

ຜູ້ນຳທີດີຄວນສະແດງບົດບາດຄວາມເປັນຜູ້ນຳໃນອົງກອນແນວໃດ?

 

 

2

CLO 2

LLO1:

ນຳໃຊ້ຫຼັກການຂອງຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນວຽກງານໃນອົງກອນໄດ້

ບົດທີ 1: (ຕໍ່)
ຄວາມຮູ້ພື້ນຖານກ່ຽວກັບພາວະຜູ່ນຳ

 

 

1.ຂະບວນ ແລະ ອົງປະ ກອບການຂອງພາວະຜູ້ນຳ



1).ຖາມ-ຕອບ:

ນັກສຶກສາຄິດວ່າຜູ້ນຳສາມາດແບ່ງອອກເປັນຈັກປະເພດ? ເຫດຜົນ

2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ :

1. ອົງປະກອບຂອງພາວະຜູ້ນຳ

   - ຜູ້ນໍາ

   - ຜູ້ຕາມ

   - ສະພາບການ

   - ຜົນທີເກີດຂື້ນ

 

1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ

-ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ

2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ)

2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ

ດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ ໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນຕອບໝົດທຸກຄົນ

ໃຊ້ເວລາ 5 ນາທີ

(2 ຄະແນນ)

3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ

PPPSsack@gmail.com

ກຳນົດ 5 ວັນ

 

1. ພາເວີພອຍ

2. ໂປຣເຈັກເຕີ

3. ປື້ມແບບຮຽນວິ

ຊາພາວະຜູ້ນຳ

ບົດທີ1)

4. ປື້ມພາວະຜູ້  (2017)

5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015

6. ແບບທົດສອບ

7.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com

CLO 1

LLO 3 :

ຈຳແນກໄດ້ຄວາມເປັນຜູ້ນຳອົງກອນໃນແຕ່ລະແບບ

2. ຮູບແບບ ຫຼື ປະເພດຂອງຜູ້ນຳ

2. ຜູ້ນຳແບບປະຊາທິປະໄຕ

3. ຜູ້ນໍາແບບອິດສະຫຼະ

4. ຜູ້ນນຳແບບຜະເດັດການ

3). ໃຊ້ແບບທົດສອບ:

(ແບບທົດສອບກ່ຽວກັບສິລະປະຂອງ ຄວາມຜູ້ນຳ 10 ນາທີ)

4). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ:

1.ນັກສຶກສາຄິດວ່າຜູ້ນຳແບບໃດຈຶ່ງເປັນແບບທີ່ດີທີສຸດ? ເຫດຜົນ

3

CLO1

LLO1:

ວິເຄາະທິດສະດີຄວາມເປັນຜູ້ນຳໃນແຕ່ລະແບບໄດ້

ບົດທີ2
ທິດສະດີກ່ຽວກັບພາວະຜູ່ນຳ

1. ການສຶກສາຜູ້ນຳທາງດ້ານຄຸນລັກສະນະ

2.ການສຶກສາພາວະຜູ້ນຳທາງດ້ານພຶດຕິກຳ

 

1).ຖາມ-ຕອບ:

1.ນັກສຶກສາເຂົ້າໃຈແນວໃດຕໍ່ກັບແນວຄິດການສຶກສາຜູ້ນຳທາງດ້ານຄຸນລັກສະນະ?

2.ນັກສຶກສາເຂົ້າໃຈແນວຄິດການສຶກສາຜູ້ນຳທາງດ້ານພຶດຕິກຳແນວໃດ?

2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ :

1. ທິດສະດີກ່ຽວກັບພາວະຜູ່ນຳໃນແຕ່ລະສະຖານະການເຊັ່ນ :

-ການສຶກສາຜູ້ນຳທາງດ້ານຄຸນລັກສະນະ,

-ການສຶກສາພາວະຜູ້ນຳທາງດ້ານພຶດຕິກຳ

3). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ:

ໃຫ້ນັກສຶກສາວິເຄາະຂໍ້ດີຂໍ້ເສຍຂອງຜູ້ນຳ

ໃນທາງດ້ານຄຸນລັກສະນະ ແລະ ທາງດ້ານພຶດຕິກຳ?

 

1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ

-ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ

2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ)

2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ

ດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ ໃຫ້ນັກສຶກສາຂື້ນຕອບ

ໃຊ້ເວລາ 10 ນາທີ

(2 ຄະແນນ)

3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ

PPPSsack@gmail.com

ກຳນົດ 5 ວັນ

1. ພາເວີພອຍ

2. ໂປຣເຈັກເຕີ

3. ປື້ມແບບຮຽນວິ

ຊາພາວະຜູ້ນຳ

 ບົດທີ2)

4. ປື້ມພາວະຜູ້  (2017)

5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015

6.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com

 

 

 

 

 

 

 

 

4

CLO 1

LLO1:

ວິເຄາະທິດສະດີຄວາມເປັນຜູ້ນຳໃນແຕ່ລະແບບໄດ້

ບົດທີ2 (ຕໍ່)
ທິດສະດີກ່ຽວກັບພາວະຜູ່ນຳ

 

1.ການສຶກສາຜູ້ນຳທາງດ້ານສະຖານະການ

 

1).ຖາມ-ຕອບ:

ນັກສຶກສາເຂົ້າໃຈແນວຄິດການສຶກສາຜູ້ນຳທາງດ້ານສະຖານະການ?

2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ :

1. ທິດສະດີກ່ຽວກັບພາວະຜູ່ນຳທາງດ້ານສະຖານະການ

 

1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ

-ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ

2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ)

2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ

ດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ ໃຫ້ນັກສຶກສາຂື້ນຕອບ

ໃຊ້ເວລາ 10 ນາທີ

(2 ຄະແນນ)

3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ

PPPSsack@gmail.com

ກຳນົດ 5 ວັນ

 

 

1. ພາເວີພອຍ

2. ໂປຣເຈັກເຕີ

3. ປື້ມແບບຮຽນວິ

ຊາພາວະຜູ້ນຳ

ບົດທີ2)

4. ປື້ມພາວະຜູ້  (2017)

5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015

6.ແບບທົດສອບ

7.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com

CLO 2

LLO2

ປັບໃຊ້ຫຼັກການຄວາມເປັນຜູ້ນຳ ໃນແຕ່ລະຮູບແບບໃຫ້ເຂົ້າກັບແຕ່ລະສະຖານະການໄດ້

2.ແນວຄິດຜູ່ນຳຊັ້ນຍອດທີ່ມີຊື່ສຽງໃນໂລກ

 

2. ແນວຄິດຜູ່ນຳຊັ້ນຍອດທີ່ມີຊື່ສຽງໃນໂລກທີມີຜົນຕໍ່ຄວາມສຳເລັດ

3). ໃຊ້ແບບທົດສອບ:

ແບບທົດສອບວ່າທ່ານມີຄວາມເປັນຜູ່ນຳ ຫຼື ຜູ້ຕາມ (10 ນາທີ)

4). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ:

ໃຫ້ນັກສຶກສາວິເຄາະຂໍ້ດີຂໍ້ເສຍຂອງຜູ້ນຳໃນທາງດ້ານສະຸານະການ?

 

5

CLO 3

LLO1:

ປ່ຽນແປງພຶດຕິກຳເປັນຜູ້ນຳໃນອົງກອນໄດ້

ບົດທີ3
ການພັດທະນາພາວະຜູ່ນຳ

 

 

1.ການສຶກສາຕົນເອງ

2.ການສຶກສາຜູ້ອື່ນ

3.ການພັດທະນາຕົນເອງ

 

1).ຖາມ-ຕອບ:

ນັກສຶກສາຄິດວ່າມີວິທີການໃດແດ່ທີ່ຈະສາມາດພັດທະນາຕົນເອງໃຫ້ກາຍເປັນຜູ້ນຳທີ່ມີປະສິດພາບ ?

 

2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ :

1. ວິທີການສຶກສາຕົນເອງ

    - ການວິເຄາະປະຫວັດຂອງຕົນ

    - ການສັງເກດຕົນເອງ

    - ການປ່ຽນກິດຈະກຳປະຈຳວັນ

    - ການໃຊ້ແບບທົດສອບ

    - ການຟັງຄວາມຄິດເຫັນຈາກຜູ່ອື່ນ

    - ການເຂົ້າກຸ່ມພັດທະນາຕົນເອງ.

2. ວິທີການສຶກສາຜູ້ອື່ນ

   - ການສັງເກດ

   - ການສົນທະນາກັນໃນໂອກາດທີ່   ເໝາະສົມ

3). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ:

ການສຶກສາຜູ້ນຳທີ່ປະສົບຜົນສຳເລັດ ຈະຊ່ວຍໃຫ້ເຮົາພັດທະນາຕົນເອງແນວໃດເພື່ອໃຫ້ກາຍເປັນຜູ້ນຳ?

 

1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ

-ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ

2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ)

2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ

ໃຊ້ຄຳຖາມແບບປາລະ ໄນ (ຈໍານວນ 5ຂໍ້) ແລະ ໃຫ້ນັກສຶກສາຕອບໝົດທຸກໃຊ້ເວລາ 5 ນາທີ

(5 ຄະແນນ)

3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ

PPPSsack@gmail.com

ກຳນົດ 5 ວັນ

1. ພາເວີພອຍ

2. ໂປຣເຈັກເຕີ

3. ປື້ມແບບຮຽນວິ

ຊາພາວະຜູ້ນຳ

ບົດທີ2 )

4. ປື້ມພາວະຜູ້  (2017)

5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015

6.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com

6

CLO 3

LLO1:

ປ່ຽນແປງພຶດຕິກຳເປັນຜູ້ນຳໃນອົງກອນໄດ້

ບົດທີ3 (ຕໍ່)
ການພັດທະນາພາວະຜູ່ນຳ

 

1.ການພັດທະນາຕົນເອງ

2.ການພັດທະນາທັກສະພາວະຜູ່ນຳ

 

1).ຖາມ-ຕອບ:

ນັກສຶກສາຄິດວ່າຜູ້ນຳທີດີຄວນມີທັກ ສະແນວໃດໃນການນຳພາອົງກອນ?

2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ :

1. ວິທີການພັດທະນາຕົນເອງ

    - ການພັດທະນາຄວາມສາມາດໃນການເວົ້າ ຫຼື ສົນທະນາ

    - ການພັດທະນາຄວາມສາມາດໃນການຟັງ

    - ການພັດທະນາຄວາມຈຳ

    - ການພັດທະນາທາງດ້ານອາລົມ

    - ການພັດທະນາຄວາມຮູ້

    - ການພັດທະນາການແຕ່ງກາຍ

 

1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ

-ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ

2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ)

2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນໂດຍການ ໃຫ້ກໍລະນີຕົວຢ່າງ: ກ່ຽວກັບສິລະປະຂອງການເປັນຜູ້ນຳ ແລະ ໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນຕອບ(ໃຊ້ເວລາປະມານ 15 ນາທີ)

4. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ

PPPSsack@gmail.com

ກຳນົດ 5 ວັນ

1. ພາເວີພອຍ

2. ໂປຣເຈັກເຕີ

3. ປື້ມແບບຮຽນວິ

ຊາພາວະຜູ້ນຳ

ບົດທີ3)

4. ປື້ມພາວະຜູ້  (2017)

5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015

6. ກໍລະນີສຶກສາ

7.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com

CLO 3

LLO 2

ນຳໃຊ້ທັກສະຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າ ໃນການປະຕິບັດວຽກງານໄດ້

2.ການພັດທະນາທັກສະພາວະຜູ່ນຳ

 

2. ວິທີການພັດທະນາທັກສະພາວະຜູ່ນຳ

   - ພັດທະນາໂດຍການຮຽນຮູ້ຈາກປະສົບການ

   - ພັດທະນາໂດຍການຮຽນຮູ້ຈາກກໍລະນີຕົວຢ່າງ

    - ພັດທະນາໂດຍການຮຽນຮູ້ຈາກການສຶກສາ

3). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ:

ການພັດທະນາຄວາມເປັນຜູ້ນໍາໂດຍ ການຮຽນຮູ້ຈາກປະສົບການ ແລະ ການຮຽນຮູ້ຈາກການສຶກສາ ມີຂໍ້ດີ ແລະ ຂໍ້ຈຳກັດແນວໃດ?

7

CLO 1

LLO1:

ວິເຄາະໄດ້ເຖິງສະພາບແຮງຈູງໃຈຂອງບຸກຄະລາກອນໃນອົງການໄດ້

ບົດທີ4
ການສ້າງແຮງຈູງໃຈສຳລັບຜູ່ນຳ

 

1.ຄວາມໝາຍຂອງການ ສ້າງແຫ່ງຈູງໃຈ

2.ຄວາມສຳຄັນຂອງການ ສ້າງແຫ່ງຈູງໃຈ

3.ລັກສະນະຂອງແຮງຈູງໃຈ

 

1).ຖາມ-ຕອບ:

ນັກສຶກສາຄິດວ່າການຈູງໃຈມີຄວາມ ສຳຄັນແນວໃດຕໍ່ກັບພະນັກງານໃນ   ອົງກອນ?

2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ :

1. ຄວາມຮັບຮູ້ກ່ຽວກັບການສ້າງແຮງຈູງໃຈ

    - ຄວາມໝາຍຂອງການ ສ້າງແຫ່ງຈູງໃຈ

    - ຄວາມສຳຄັນຂອງການ ສ້າງແຫ່ງຈູງໃຈ

2. ລັກສະນະສຳຄັນຂອງແຮງຈູງໃຈ

   - ແຮງຈູງໃຈພາຍໃນ

   - ແຮງຈູງໃຈພາຍນອກ

3). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ:

ຈະມີວິທີການຈູງໃຈພະນັກງານໃນອົງ ກອນແນວໃດເພື່ອກະຕຸ້ນໃຫ້ພະນັກງານມີຄວາມຫ້າວຫັນໃນການປະຕິບັດວຽກງານ?

 

 

1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ

-ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ

2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ)

2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ

ດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ ໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນຕອບໝົດທຸກຄົນ

ໃຊ້ເວລາ 7 ນາທີ

(3 ຄະແນນ)

3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ

PPPSsack@gmail.com

ກຳນົດ 5 ວັນ

1. ພາເວີພອຍ

2. ໂປຣເຈັກເຕີ

3. ປື້ມແບບຮຽນວິ

ຊາພາວະຜູ້ນຳ

ບົດທີ4)

4. ປື້ມພາວະຜູ້  (2017)

5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015

6.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com

8

CLO 1

LLO1:

ວິເຄາະໄດ້ເຖິງສະພາບແຮງຈູງໃຈຂອງບຸກຄະລາກອນໃນອົງການໄດ້

ບົດທີ4 (ຕໍ່)
ການສ້າງແຮງຈູງໃຈສຳລັບຜູ່ນຳ

 

1.ທີ່ມາຂອງແຮງຈູງໃຈ

2.ອົງປະກອບທີ່ກໍ່ໃຫ້ເກີດແຮງຈູງໃຈ

3.ປະເພດຂອງແຮງຈູງໃຈ

 

1).ຖາມ-ຕອບ:

ນັກສຶກສາຄິດວ່າໂດຍທຳມະຊາດຂອງ ມະນຸດແລ້ວຈະມີຄວາມຕ້ອງການຫຍັງແດ່ໃນການດຳລົງຊີວິດປະຈຸບັນ?

2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ :

1. ທີ່ມາຂອງແຮງຈູງໃຈ

    - ຄວາມຕ້ອງການ

    - ພະລັງຂັບເຄື່ອນ

    - ສິ່ງລໍ້ໃຈ

    - ການຕື່ນຕົວ

    - ຄວາມຄາດຫວັງ

    - ການຕັ້ງເປົ້າໝາຍ

1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ

-ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ

2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ)

2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ

ໃຊ້ຄຳຖາມແບບປາລະ ໄນ (ຈໍານວນ 5ຂໍ້) ແລະ ໃຫ້ນັກສຶກສາຕອບໝົດທຸກໃຊ້ເວລາ 5 ນາທີ

(5 ຄະແນນ)

3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ

PPPSsack@gmail.com

ກຳນົດ 5 ວັນ

1. ພາເວີພອຍ

2. ໂປຣເຈັກເຕີ

3. ປື້ມແບບຮຽນວິ

ຊາພາວະຜູ້ນຳ

ບົດທີ4)

4. ປື້ມພາວະຜູ້  (2017)

5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015

6. ແບບທົດສອບ

7.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com

CLO 2

LLO2:

ນຳໃຊ້ເຕັກນິກຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການສ້າງແຮງຈູງພະນັກງານໃນອົງກອນໄດ້

 

2. ອົງປະກອບທີກໍ່ໃຫ້ເກີດແຮງຈູງໃຈ

   - ອົງປະກອບທາງຊີວະພາບ

   - ອົງປະກອບທາງດ້ານຄວາມຄິດ

    - ອົງປະກອບໃນດ້ານການຮຽນຮູ້

3. ປະເພດຂອງແຮງຈູງໃຈ

    - ແຮງຈູງໃຈຕາມລັກສະນະທີ່ແທ້ຈິງ

    - ແຮງຈູງໃຈໃນລັກສະນະກິດຈະ ກຳທີ່ຈະນຳໄປສູ່ເປົ້າໝາຍ

    - ແຮງຈູງໃຈໄຝ່ຫາອຳນາດ

3). ໃຊ້ແບບທົດສອບ:

(ແບບທົດສອບປະເມີນແຮງຈູງໃຈໄຝ່ຫາຄວາມສຳເລັດ 10 ນາທີ)

4). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ:

1.ປັດຈຸບັນແຮງຈູງໃຈໃດເປັນສິ່ງຈູງ ໃຈທີ່ມີຄວາມສຳຄັນຕໍ່ກັບພະນັກງານ?

9

ສອບເສັງກາງພາກ (Midterm exam)

1. ໃຫ້ນັກສຶກສາວິເຄາະຄຸນລັກສະນະທີ່ປະສົບຜົນສຳເລັດຂອງຜູ້ນຳທ່ານໃດໜື່ງ ?

2. ໃຫ້ນັກສຶກສາວິເຄາະຄຸນລັກສະນະທີ່ບໍ່ປະສົບຜົນສຳເລັດຂອງຜູ້ນຳທ່ານໃດໜື່ງ ?

- ໃຊ້ເວລາ 1 ຊົ່ວໂມງ

- ຄະແນນ 20 %

10

CLO 1

LLO1:

ວິເຄາະໄດ້ເຖິງສະພາບແຮງຈູງໃຈຂອງບຸກຄະລາກອນໃນອົງການໄດ້

ບົດທີ4 (ຕໍ່)
ການສ້າງແຮງຈູງໃຈສຳລັບຜູ່ນຳ

 

1.ທິດສະດີການຈູງໃຈ

2.ຜູ່ນຳກັບການຈູງໃຈໃນອົງການ

 

1).ຖາມ-ຕອບ:

ນັກສຶກສາຄິດວ່າການຈູງໃຈດ້ວຍລາງວັນຕອງແທນນັ້ນຄວນໃຊ້ໃນສະຖານະການແບບໃດຈຶ່ງສາມາດຈູງໃຈໄດ້?

2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ :

1. ທິດສະດີການຈູງໃຈ

    - ທິດສະດີລຳດັບຂັ້ນຄວາມຕ້ອງການຂອງ Maslow

    - ທິດສະດີ  ອີອາຈີ (ERG) ຂອງທ່ານ  ແອນເດີເຟີ (Alderfer)

    - ທິດສະດີການຈູງໃຈຂອງ ທ່ານ Herzberg

    - ທິດສະດີ X ແລະ Y ຂອງທ່ານ ແມກເກຣກໍ McGregor

1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ

-ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ

2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ)

2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ

ດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ ໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນຕອບໝົດທຸກຄົນ

ໃຊ້ເວລາ 5 ນາທີ

(2 ຄະແນນ)

3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ

PPPSsack@gmail.com

ກຳນົດ 5 ວັນ

1. ພາເວີພອຍ

2. ໂປຣເຈັກເຕີ

3. ປື້ມແບບຮຽນວິ

ຊາພາວະຜູ້ນຳ

ບົດທີ4)

4. ປື້ມພາວະຜູ້  (2017)

5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015

6.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com

CLO 2

LLO2:

ນຳໃຊ້ເຕັກນິກຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການສ້າງແຮງຈູງພະນັກງານໃນອົງກອນໄດ້

2.ຜູ່ນຳກັບການຈູງໃຈໃນອົງການ

 

2. ຜູ່ນຳກັບການຈູງໃຈໃນອົງການ

   - ການຈູງໃຈດ້ວຍລາງວັນຕອບແທນ

   - ການຈູງໃຈດ້ວຍວຽກ

   - ການຈູງໃຈດ້ວຍວັດທະນະທຳຂອງອົງການ

3). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ:

ຜູ້ນຳທີດີຄວນມີວິທີການຈູງໃຈບຸກຄະລາກອນໃນອົງການແນວໃດ?

 

11

CLO 1

LLO1:

ວິເຄາະສະພາບບັນຫາການສື່ສານໃນອົງກອນເພື່ອນຳໄປປັບປຸງແກ້ໄຂໄດ້

ບົດທີ5
ຜູ່ນຳກັບການສື່ສານ ແລະ ມະນຸດສຳພັນ

 

1.ຄວາມໝາຍ ແລະ ຄວາມສຳຄັນຂອງການສື່ສານໃນອົງການ

2. ຮູບແບບການສື່ສານໃນອົງການ

 

1).ຖາມ-ຕອບ:

ນັກສຶກສາຄິດວ່າການສື່ສານມີຄວາມສຳຄັນແນວໃດຕໍ່ກັບຜູ້ນຳ?

2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ :

1. ຄວາມເຂົ້າໃຈກ່ຽວກັບການສື່ສານ

2. ຄວາມສຳຄັນຂອງການສື່ສານໃນອົງການ

3. ຮູບແບບການສື່ສານໃນອົງການ

   - ການສື່ສານແບບເປັນທາງການ ແລະ ແບບບໍ່ເປັນທາງການ

   - ການຕິດຕໍ່ສືສານແບບ 3 ທາງ

 

1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ

-ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ

2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ)

2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ

ໃຊ້ຄຳຖາມແບບປາລະ ໄນ (ຈໍານວນ 5ຂໍ້) ແລະ ໃຫ້ນັກສຶກສາຕອບໝົດທຸກໃຊ້ເວລາ 5 ນາທີ

(5 ຄະແນນ)

3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ

PPPSsack@gmail.com

ກຳນົດ 5 ວັນ

1. ພາເວີພອຍ

2. ໂປຣເຈັກເຕີ

3. ປື້ມແບບຮຽນວິ

ຊາພາວະຜູ້ນຳ

ບົດທີ5)

4. ປື້ມພາວະຜູ້  (2017)

5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015

6. ແບບທົດສອບ

7.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com

CLO 3

CLO 4

LLO2:

ນຳໃຊ້ການສື່ສານເຂົ້າໃນການປະຕິບັດວຽກງານໄດ້ຢ່າງມີປະສິດທິພາບ

3.ເຕັກນິກການສື່ສານໃນອົງການ

 

4. ເຕັກນິກການສື່ສານໃນອົງການ

   -  ການສື່ສານໂດຍໃຊ້ພາສາເວົ້າ

   -  ການສື່ສານໂດຍພາສາຂຽນ

   -  ການສື່ສານໂດຍບໍ່ໃຊ້ຄຳເວົ້າ

   -  ການສື່ສານຜ່ານທາງອີເລັກໂຕຼນິກ

3). ໃຊ້ແບບທົດສອບ:

(ແບບທົດສອບກ່ຽວກັບປະສິດທິຜົນ ຂອງການສື່ສານ10 ນາທີ)

3). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ:

ໃຫ້ນັກສຶກສາວິເຄາະເຖິງຮູບແບບການສື່ສານແຕ່ລະປະເພດນັ້ນມີຂໍ້ດີ ແລະ ຂໍ້ຈຳກັດແນວໃດ ເມື່ອນຳມາໃຊ້ເຂົ້າໃນການປະຕິບັດວຽກງານ?

 

12

CLO 3

CLO 4

LLO3:

ປັບຕົວໃຫ້ເຂົ້າກັບສັງຄົມ ແລະເພືອນຮ່ວມງານໃນອົງກອນໄດ້

ບົດທີ5 (ຕໍ່)
ຜູ່ນຳກັບການສື່ສານ ແລະ ມະນຸດສຳພັນ

 

 

 

1. ຄວາມໝາຍ ແລະ ຄວາມສຳຄັນຂອງມະນຸດສຳພັນ

2. ຫຼັກການທົ່ວໄປໃນການເສີ່ມສ້າງມະນຸດສຳພັນ

 

1).ຖາມ-ຕອບ:

ນັກສຶກສາຄິດວ່າມະນຸດສຳພັນມີຄວາມສຳຄັນແນວໃດຕໍ່ກັບຜູ້ນຳ?

2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ :

1. ຄວາມໝາຍຂອງມະນຸດສຳພັນ

2. ຄວາມສຳຄັນຂອງມະນຸດສຳພັນ

3. ຫຼັກການເສີ່ມສ້າງມະນຸດສຳພັນ

   - ການສຳຫຼວດຕົນເອງ

   - ການສຶກສາສິ່ງທີ່ຄວນຮູ້ກ່ຽວກັບບຸກຄົນ

   - ການສ້າງຄວາມເປັນມິດ ເພື່ອເສີ່ມສ້າງການພົວພັນທີ່ດີຕໍ່ກັນ ແລະ ໃຫ້ຍັ່ງຢືນ

3). ໃຊ້ແບບທົດສອບ:

ແບບທົດສອບດ້ານບຸກຄະລິກກະພາບຂອງຄວາມເປັນຜູ້ນໍາ(10 ນາທີ)

4). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ:

ຜູ້ນຳຄວນມີວິທີການແນວໃດເພື່ອສ້າງມະນຸດສຳພັນກັບຜູ້ຢູ່ໃຕ້ບັງຄັບບັນຊາ?

1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ

-ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ

2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ)

2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ

ດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ ໂດຍການສຸ່ມນັກສຶກສາຕອບ 5-10)

ໃຊ້ເວລາ 10 ນາທີ

(2 ຄະແນນ)

3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ

PPPSsack@gmail.com

ກຳນົດ 5 ວັນ

1. ພາເວີພອຍ

2. ໂປຣເຈັກເຕີ

3. ປື້ມແບບຮຽນວິ

ຊາພາວະຜູ້ນຳ

ບົດທີ5)

4. ປື້ມພາວະຜູ້  (2017)

5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015

6.ແບບທົດສອບ

7.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com

13

CLO 3

CLO 4

LLO3:

ປັບຕົວໃຫ້ເຂົ້າກັບສັງຄົມ ແລະເພືອນຮ່ວມງານໃນອົງກອນໄດ້

ບົດທີ5 (ຕໍ່)
ຜູ່ນຳກັບການສື່ສານ ແລະ ມະນຸດສຳພັນ

 

1.ຫຼັກການສ້າງມະນຸດສຳພັນໃນອົງການ

2. ຫຼັກການສ້າງມະນຸດສຳພັນກັບຜູ່ຢູ່ໃຕ້ບັງຄັບບັນຊາ

 

 

1).ຖາມ-ຕອບ:

ນັກສຶກສາຄິດວ່າລັກສະນະຜູ່ນຳທີ່ເຮັດໃຫ້ລູກນ້ອງເກີດຄວາມເຊື່ອໝັ້ນໄດ້ນັ້ນມີປັດໄຈໃດແດ່?

2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ :

1. ຫຼັກການສ້າງມະນຸດສຳພັນໃນອົງການ

   - ຮູ້ຈັກຄວບຄຸມອາລົມຂອງຕົນເອງ

   - ຮູ້ວິທີສົ່ງເສີ່ມໃຫ້ກຳລັງໃຈ

   - ຮູ້ຈັກໃຫ້ລາງວັນ, ການຍ້ອງຍໍຊົມເຊີຍ

    - ຊີ້ແຈງການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານ...

    - ຮັກສາຜົນປະໂຫຍດຕ່າງໆ ບົນພື້ນຖານຄວາມຍຸຕິທຳ

2. ຫຼັກການສ້າງມະນຸດສຳພັນກັບຜູ່ຢູ່ໃຕ້ບັງຄັບບັນຊາ

   - ຕ້ອງມີການພົວພັນທີດີຕໍ່ກັບຜູ້ຢູ່ໃຕ້ບັງຄັບບັນຊາ

   - ປະພຶດຕົນເປັນຕົວຢ່າງທີດີ

3. ລັກສະນະຜູ່ນຳທີ່ເຮັດໃຫ້ລູກນ້ອງເກີດຄວາມເຊື່ອໝັ້ນ

3). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ:

ຜູ້ນຳທີປະສົບຄວາມສຳເລັດນັ້ນຕ້ອງຮູ້ຈັກຫຼັກການສ້າງມະນຸດສຳພັນກັບຜູ້ຢູ່ໃຕ້ບັງຄັບບັນຊາແນວໃດ?

 

 

 

1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ

-ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ

2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ)

2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ

ໃຊ້ຄຳຖາມແບບປາລະ ໄນ (ຈໍານວນ 5ຂໍ້) ແລະ ໃຫ້ນັກສຶກສາຕອບໝົດທຸກໃຊ້ເວລາ 5 ນາທີ

(5 ຄະແນນ)

3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ

PPPSsack@gmail.com

ກຳນົດ 5 ວັນ

1. ພາເວີພອຍ

2. ໂປຣເຈັກເຕີ

3. ປື້ມແບບຮຽນວິ

ຊາພາວະຜູ້ນຳ

ບົດທີ5)

4. ປື້ມພາວະຜູ້  (2017)

5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015

6.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com

 

14

CLO 3

LLO1:

ສ້າງແບບແຜນການເຮັດວຽກ ແລະວິເຄາະໄຈ້ແຍກຢ່າງໃຫ້ແທດເໝາະກັບສະພາບຕົວຈິງຂອງອົງການໄດ້.

ບົດທີ6
ແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ ແລະ ຄຸນສົມບັດຂອງຜູ່ນຳ

 

1.ຄວາມສຳນຶກກ່ຽວກັບແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ

2. ຄວາມຈຳເປັນໃນການສ້າງແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກຢ່າງມີວິທະຍາສາດ

 

1).ຖາມ-ຕອບ:

ນັກສຶກສາຄິດວ່າຜູ້ນຳຄວນມີແບບ ແຜນວິທີການເຮັດວຽກແນວໃດຈຶ່ງປະ ສົບຄວາມສຳເລັດ?

2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ :

1. ຄວາມສຳນຶກກ່ຽວກັບແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ

2. ຄວາມຈຳເປັນໃນການສ້າງແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກຢ່າງມີວິທະຍາສາດ

3. ການສ້າງແບບແຜນການເຮັດວຽກທີ່ມີວິທະຍາສາດ

3). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ:

ໃຫ້ນັກສຶກສາຍົກຕົວຢ່າງແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກຂອງຜູ້ນຳທີ່ປະສົບຄວາມສຳເລັດທ່ານໃດໜື່ງມາວິເຄາະ?

 

-ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ

2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ)

2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ

ດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ ແລະສຸ່ມນັກສຶກສາຕອບປະມານ 5-10)

ໃຊ້ເວລາ 10 ນາທີ

(2 ຄະແນນ)

3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ

PPPSsack@gmail.com

ກຳນົດ 5 ວັນ

1. ພາເວີພອຍ

2. ໂປຣເຈັກເຕີ

3. ປື້ມແບບຮຽນວິ

ຊາພາວະຜູ້ນຳ

 ບົດທີ6)

4. ປື້ມພາວະຜູ້  (2017)

5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015

6.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com

 

15

CLO 3

CLO 4

LLO2:

ປຽບທຽບ ແລະ ພິຈາລະນາໄດ້ ເຖິງຄຸນສົມບັດທີ່ດີຂອງຄວາມ ເປັນຜູ້ນຳໃນອົງກອນຕ່າງໆໄດ້

ບົດທີ6 (ຕໍ່)
ແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ ແລະ ຄຸນສົມບັດຂອງຜູ່ນຳ

 

1. ຄວາມສຳນຶກກ່ຽວກັບຄຸນສົມບັດ

2. ມາດຕະຖານຄຸນສົມບັດຂອງຜູ່ນໍາ

1).ຖາມ-ຕອບ:

1.ນັກສຶກສາຄິດວ່າຜູ້ນຳທີ່ດີນັ້ນຄວນມີຄຸນສົມບັດແນວໃດ?

2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ :

1. ຄວາມສຳນຶກກ່ຽວກັບຄຸນສົມບັດ

2. ມາດຕະຖານຄຸນສົມບັດຂອງຜູ່ນໍາ

 

1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ

-ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ

2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ)

2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ

ດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ ໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນຕອບໝົດທຸກຄົນ

ໃຊ້ເວລາ 5 ນາທີ

(2 ຄະແນນ)

 

1. ພາເວີພອຍ

2. ໂປຣເຈັກເຕີ

3. ປື້ມແບບຮຽນວິ

ຊາພາວະຜູ້ນຳ

ບົດທີ6)

4. ປື້ມພາວະຜູ້  (2017)

5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015

6.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com

 

CLO 3

CLO 4

LLO 3:

ເປັນແບບຢ່າງຄຸນສົມບັດທີ່ດີໃຫ້ ກັບສັງຄົມ ແລະ ເພືອນຮ່ວມງານ ໃນອົງກອນໄດ້

3. ແນວທາງການຝຶກຝົນຫຼໍ່ຫຼອມຂອງຜູ່ນຳໃຫ້ມີຄຸນສົມບັດສິນທຳປະຕິວັດ

 

3. ແນວທາງການຝຶກຝົນຫຼໍ່ຫຼອມຂອງຜູ່ນຳໃຫ້ມີຄຸນສົມບັດສິນທຳປະຕິວັດ

3). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ:

ໃຫ້ນັກສຶກສາຍົກຕົວຢ່າງຄຸນສົມບັດຂອງຜູ້ນຳທີ່ປະສົບຄວາມສຳເລັດທ່ານໃດໜື່ງມາວິເຄາະ?

16

CLO 1

LLO1:

ວິເຄາະແນວທາງນະໂຍບາຍຂອງພັກ-ລັດທີ່ວາງອອກມາໄດ້ຢ່າງ ຖືກຕ້ອງສອດຄ່ອງ

ບົດທີ7
ຜູ່ນຳກັບການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແນວທາງນະໂຍບາຍ

 

1. ຄວາມເຂົ້າໃຈໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແນວທາງນະໂຍບາຍ

2. ຄວາມສຳຄັນຂອງການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ

 

1).ຖາມ-ຕອບ:

ນັກສຶກສາຄິດວ່າຜູ້ນຳມີບົດບາດສຳຄັນແນວໃດເພື່ອເຮັດໃຫ້ແນວທາງນະໂຍ ບາຍຂອງພັກ ແລະ ລັດທີວາງອອກມານັ້ນກາຍເປັນຮູບປະທຳ?

2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ :

1. ຄວາມເຂົ້າໃຈໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແນວທາງນະໂຍບາຍ

2. ຄວາມສຳຄັນຂອງການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ

1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ

-ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ

2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ)

2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ

ດ້ວຍການຕັ້ງຄຳຖາມ ແລະ ສຸ່ມນັກສຶກສາຕອບປະມານ 5-10)

ໃຊ້ເວລາ 10 ນາທີ

(2 ຄະແນນ)

3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ

PPPSsack@gmail.com

ກຳນົດ 5 ວັນ

1. ພາເວີພອຍ

2. ໂປຣເຈັກເຕີ

3. ປື້ມແບບຮຽນວິ

ຊາພາວະຜູ້ນຳ

ບົດທີ7)

4. ປື້ມພາວະຜູ້  (2017)

5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015

6.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com

 

 

 

 

CLO 2

LLO2

ຜັນຂະຫຍາຍແນວທາງນະໂຍ ບາຍຂອງພັກ-ລັດໃຫ້ກາຍເປັນແຜນລະອຽດເໝາະສົມກັບສະພາບຕົວຈິງໄດ້

3.ແນວທາງຂອງຜູ້ນຳໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ
ແນວທາງນະໂຍບາຍ

 

3. ແນວທາງຂອງຜູ້ນຳໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແນວທາງນະໂຍບາຍ

 -ເຊື່ອມຊື່ມ ແລະ ເຂົ້າໃຈແຈ້ງກ່ຽວກັບແນວທາງນະໂຍບາຍ

 - ມີລະບົບການຈັດຕັ້ງທີດີ, ມີພາຫະນະວັດຖູຮັບໃຊ້ໃນລະດັບອັນຈຳເປັນ

 - ກຳແໜ້ນພະນັກງານ

3). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າ:

ຜູ້ນຳຄວນມີວິທີການຫັນແນວທາງນະໂຍບາຍຂອງພັກ ແລະ ລັດ ແນວໃດໃຫ້ກາຍເປັນແຜນງານ, ໂຄງການ ແລະ ກິດຈະກຳ ທີ່ສາມາດຈັດຕັ້ງປະຕິບັດໄດ້ຈິງ?

 

 

17

CLO 1

LLO1:

ວິເຄາະບັນຫາຂໍ້ຂັດແຍງ ທີ່ເກີດຂື້ນໃນອົງການ

ບົດທີ8
ຜູ່ນຳກັບການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງ

 

1. ຄວາມເຂົ້າໃຈກ່ຽວກັບຂໍ້ຂັດແຍ້ງໃນອົງການ

2. ຮູບແບບ ຫຼື ວິທີການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງ

 

1).ຖາມ-ຕອບ:

ນັກສຶກສາຄິດວ່າຜູ້ນຳມີສ່ວນສຳຄັນ ຄືແນວໃດໃນການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງໃນ ອົງການ?

2). ບັນຍາຍຫົວຂໍ້ :

1. ສາເຫດຂອງຄວາມຂັດແຍ້ງ

2. ຜົນຂອງຄວາມຂັດແຍ້ງ

3. ຮູບແບບ ຫຼື ວິທີການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງ

   - ການແກ້ໄຂໂດຍການໃຊ້ອຳນາດ

   - ການແກ້ໄຂໂດຍການຮ່ວມມືກັນ

   - ການແກ້ໄຂໂດຍການປະນີປະນອມກັນ

    - ການແກ້ໄຂໂດຍການຫຼີກລ່ຽງ

1. ກ່ອນເຂົ້າບົດຮຽນ

-ຕັ້ງຄຳຖາມນັກສຶກສາ ກ່ອນເຂົ້າຮຽນໃຫ້ເພື່ອປະເມີນຄວາມຮູ້ເບື້ອງຕົ້ນດ້ວຍວິທີການສຸ່ມ

2-5 ຄົນ (2ຄະແນນ)

2.ພາຍຫຼັງຮຽນຈົບຊົ່ວ ໂມງ ແມ່ນປະເມີນ

ດ້ວຍການໃຫ້ກໍລະນີຕົວ ຢ່າງແລ້ວໃຫ້ນັກສຶກສາ ຂຽນຕອບ 10 ນາທີ

(5​ ຄະແນນ)

3. ປະເມີນວຽກບ້ານ ດ້ວຍການໃຫ້ນັກສຶກສາຂຽນສົ່ງທາງອີເມວ

PPPSsack@gmail.com

ກຳນົດ 5 ວັນ

1. ພາເວີພອຍ

2. ໂປຣເຈັກເຕີ

3. ປື້ມແບບຮຽນວິ

ຊາພາວະຜູ້ນຳ

ບົດທີ8)

4. ປື້ມພາວະຜູ້  (2017)

5. ປື້ມພາວະຜູ້ນຳ ສະບັບພາສາໄທ ພີມປີ 2015

6.ແບບທົດສອບ

7.ສືບຄົ້ນອ່ານຂໍ້ມູນ ບົດຮຽນໃນລີ້ງ http://panyasack.blogspot.com

 

CLO 2

LLO2 :

ນຳໃຊ້ຫຼັກການຄວາມເປັນຜູ້ນຳເຂົ້າໃນການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງໃນອົງການໄດ້

1. ແນວທາງທີ່ກໍ່ໃຫ້ເກີດຜົນສຳເລັດໃນການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງ

2.ເຕັກນິກການເຈລະຈາ ແລະ ການຕໍ່ລອງ 

4. ແນວທາງທີ່ກໍ່ໃຫ້ເກີດຜົນສຳເລັດໃນການແກ້ໄຂຂໍ້ຂັດແຍ້ງ

5. ເຕັກນິກການເຈລະຈາ ແລະ ການຕໍ່ລອງ

3). ໃຊ້ແບບທົດສອບ:

ແບບທົດສອບປະເມີນພາວະຄວາມເປັນ ຜູ້ນຳ (10 ນາທີ)

4). ໃຫ້ວຽກບ້ານຄົ້ນຄວ້າບົດສຸດ ທ້າຍ:

ຜູ້ນຳຄວນມີວິທີການຫັນແນວທາງນະໂຍບາຍຂອງພັກ ແລະ ລັດ ແນວໃດໃຫ້ກາຍເປັນແຜນງານ, ໂຄງການ ແລະ ກິດຈະກຳທີ່ສາມາດຈັດຕັ້ງປະຕິບັດໄດ້ຈິງ?

5). ສະຫຼຸບບົດຮຽນ ແລະ ແກ້ໄຂ ຂໍ້ຂອງໃຈ ເພື່ອກຽມສອບເສັງ ທ້າຍພາກຮຽນ

18

ອາທິດແຮ/ທວນຄືນເສັງພາກຮຽນ

Spare/Revised week before final exam

19

ສອບເສັງທ້າຍພາກຮຽນ (Final exam)

ປະຕິບັດຕາມແຈ້ງການຂອງພະແນກວິຊາການ ຄະນະນິຕິສາດ ແລະ ລັດຖະສາດວາງອອກມາ

 

 

ການວັດຜົນການຮຽນ

/

ກິດຈະກຳ

ເກນການໃຫ້ຄະແນນຄິດເປັນ %

1

ການຂຶ້ນຫ້ອງ (ບໍ່ຂາດຈັກເທື່ອ)  

10

2

ກິດຈະກຳ ( ມີສ່ວນຮ່ວມຕອບຄຳຖາມ, ເຮັດແບບທົດສອບ, ສົ່ງວຽກບ້ານ.)

20

3

ສອບເສັງກາງພາກຮຽນ

20

4

ສອບເສັງທ້າຍພາກຮຽນ

20

ລວມ

100

 

 

 

 

 

ການປະເມີນຜົນ ແລະ ໃຫ້ຄະແນນ

ລະດັບຄະແນນ

ຄວາມໝາຍ

ຄະ​ແນນ​ລວມ

 

ຄ່າລະດັບ

ສັນຍາລັກພາສາອັງກິດ

ພາສາລາວ

ພາສາອັງກິດ

A

ດີເລີດ

Excellent

91-100

4.0

B+

ດີຫຼາຍ

Very good

81-90

3.5

B

ດີ

Good

70-80

3.0

C+

ດີພໍໃຊ້

Fairly good

65-69

2.5

C

ພໍໃຊ້ໄດ້

Fair

60-64

2.0

D+

ອ່ອນ

Poor

55-59

1.5

D

ອ່ອນຫຼາຍ

Very Poor

50-54

1.0

F

ຕົກ

Fail

0-49

0

I

ບໍ່ສົມບູນ(ຮຽນບໍ່ຄົບ)

Incomplete

ຂາດຮຽນເກີນ 80% ຂອງຈຳນວນທັງໝົດ

 

                                                            ທີ່ ຄະນະນິຕິສາດ ແລະ ລັດຖະສາດ ວັນທີ 01/ 09 / 2021

                                                                                         ຄູສອນປະຈຳວິຊາ 
ອຈ.ປທ. ປັນຍາສັກ ແສງອ່ອນແກ້ວ

 

                             

         

 

 

ความคิดเห็น